Vad säger ni? är jag för gammal för sånt här?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
tror inte vi kan blir för gamla...isåfall skulle jag väl få lägga ner mitt projekt :)...såg snyggt ut bara att beställa :)))

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
tror inte vi kan blir för gamla...isåfall skulle jag väl få lägga ner mitt projekt :)...såg snyggt ut bara att beställa :)))
Precis, man måste få ha sin barnsliga sida kvar tycker jag! Fick ett mail om att mitt dekalkit kommer imorgon, ska bli riktigt spännande!

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
fan också..ska jag... man får mycket soppa och öl för 3000kr. Tur att inte frun har koll på vad man köper, då hade det blivit tvärstopp på en gång=)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Det är väl med detta som det är med kläder och skor för våra fruar/tjejer...tror det är lika bra att dom inte vet om detta och vi inte vet om deras shoppingvanor :))

MP_Swede

Välkänd medlem
31 dec 2008
178
0
6
Bålsta
Om du är äldre än 45 år så är du på tok för gammal, är du under 45år så är du ung och fin som jag och då är det bara att köpa :p

Boomchak

Medlem
3 jan 2010
44
0
1
Piteå
Man blir väl aldrig för gammal för att ha en snygg skoter? Ju äldre man blir desto finare leksaker köper man ju ;)

Anders F

Välkänd medlem
7 maj 2011
602
3
18
Luleå
Om du är äldre än 45 år så är du på tok för gammal, är du under 45år så är du ung och fin som jag och då är det bara att köpa :p
För gammal över 45! Nu har du helt fel, jag är över 45 och i god vigör, kör skoter mer än någonsin och bara " kul maskiner " på kul ställen!

Kolla på gubbsen på andra sidan Atlanten, många långt över 50 och kör som tok fortfarande:)

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Jaja vad tycker ni om modellen då? Ni får gärna lämna exempel på andra dekalkit som hade passat på rmkn:)