Det stämmer bra. Jag har bara en lite förhoppning att det kan ha varit skevt från dag 1.Flög det inte remmar för dig från första början?
Jag tror inte det, men hoppet är det sista som överger människan!
Det stämmer bra. Jag har bara en lite förhoppning att det kan ha varit skevt från dag 1.Flög det inte remmar för dig från första början?
Inte nya cylindrar, men ny variator!Min vev gick av längst ut vid variatorn, ca 4 cm in mätt med ögonmåttet.
Ny vev, kolvar och cylindrar..
Hoppas den wobblade lite innan så den är snäll med remmarna nu!
Inga glada gubbar nu längre, skulle och hämta skotern idag efter 5 veckor på bil-laget för att spendera helgen i kåbdalis med sol och -5, vid 1 idag ringer bil-laget och meddelar att dom sågat ut för stora hål till betterboardsen och måste beställa ett helt nytt chassie från usa IGEN!! Alltså ungefär 1 månad till, nu är man arg!Hur f-n kan du slänga in en glad gubbe bakom ordet chassiebyte, tycker du att man lyckats om skotern landat i nåt träd eller liknande? Inte underligt att man behöver syrgas varje år försäkringsbrevet landar i brevlådan....
Precis, eller har dom gjort en felsågning av episka proportioner?Går det inte montera 2013 fotstegen istället nu då?
Eller låna ut en annan maskin tills nya tunneln kommer? Det hade jag krävt iaf!
När nån hade haveri på drivaxeln hade dom då lånat ut en Assault eller liknande..
Menar det. Borde vara en självklarhet som man inte ens ska behöva be om. Annars är det bara att ta ärendet vidare.Hade krävt det utan att blinka. Pajjar dom maskinen på detta sätt får dom bjuda på en demo skoter tills maskinen din är fixad å inget annat.
Servade på KM i luleå tidigare men efter endel felbeställningar, otrevliga bemötande och lögner rätt upp i ansiktet så bytte jag till bil-laget där dom alltid varit skittrevliga och tidigare fixat allt utan pardon men nu börjar man ju undra vad dom har för kompetens där egentligen... ska ringa och prata med dom nån gång nästa vecka när man förmodligen lugnat ner sig lite.. ska även be dom montera variatorkitet jag beställt och kostar det en krona så är det sista gången jag sätter foten där..
Kanske det sämsta valet du har gjort.bytte jag till bil-laget .
Det finns alltid två sidor av en historia.... jag började handla av Bil-Laget för 15 år sedan och handlar gladeligen av dem än idag! Har hunnit passera många olika maskiner genom mina händer under alla år och att Bil-Laget skulle vara sämre än nån annan är rent skitsnack! Håller dem snarare som bättre än övriga aktörer.Kanske det sämsta valet du har gjort.
Bara mina kompisar och bekanta har säkert 20 historier att berätta om dom.
Att dom får sälja skotrar fortfarande är för mig en gåta.
Efter veven gick av så körde jag gas i botten allt jag kunde (mycket mer än jag någonsin gjort)
bara för att kolla om det höll.
Det gjorde det för övrigt.
Nu är skotern såld och jag kommer aldrig mer att handla av dom.