Ok, skall kolla igen.Sitter väl inklämda under tankplasten på variatorsidan tror jag. Tar man inte ut dom så ramlar dom oftast ner runt fotholken och försvinner. La mina under dynan de första jag gjorde.
Ok, skall kolla igen.Sitter väl inklämda under tankplasten på variatorsidan tror jag. Tar man inte ut dom så ramlar dom oftast ner runt fotholken och försvinner. La mina under dynan de första jag gjorde.
Ja det vore uppskattat! Måtten är längden samt innermått på bredden!Skulle kunna göra det imorgon om ingen har gett dig svar tidigare , vilka mått är det du vill ha ?
Nejdå! Jag har haft -11 och -12 Polaris 800 och Arcticen drar mindre om man kør lugnt.ac går billigare, snart kommer alla polaris älskare å dumförklarar mig men ja..
Ingen aning. 5-6 i skogen och 2 på leden.vad snackar vi snitt per mil blandad körning då? runt 2.5 eller är det mer?
Är det inte cigarettändaruttag på tolvorna?Undviker gärna att skapa en helt ny tråd då jag är ny på forumet (admin får gärna rätta mig) så jag frågar här istället:
Har nyligen köpt mig en XF 800 HC 2012 och jag undrar om det är någon här som har gett sig på att montera en GPS, närmare bestämt Garmin Montana 600, på denna? Samt kopplat in sig på batteriet.
Om någon har gjort detta får ni gärna beskriva hur ni gått tillväga och vilka komponenter man använt sig av.
Tack!