beställning sno performance

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.194
69
48
Skellefteå
bland dom hemsidan jag beställt från.

Förra året köpte jag en styrhöjare och i år har jag köpt 509 Sinister, riktigt bra leveranstider också du lär inte bli besviken.
 

skidoo 440

Välkänd medlem
23 sept 2011
592
1
16
okej låter bra de var bland annat ett par sinister glasögon jag tänkt beställa också vad har du för ena? har tänkt köpa ett par 509 sinister white men vet inte riktigt hur glaset är på dom fundera bara om du har nån erfarenhet av dom?? oo jävlar en leverans från dag till dag är ju riktigt bra !!
 

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.194
69
48
Skellefteå
Jag köpte Sinister White , sköna när det är bra väder men lite sämre när det är monligt.

Ska du bara köpa ett par, satsa på Whiteout ( vita med klara glas) .

Eller så köper du typ vanliga White + en klar lins, skulle jag gjort. Då har du linser som är bra både om det är soligt eller monligt.

Sen så är ju Sinister tillsammans med Aviator dom klart bästa skoter glasögon som finns!
 

skidoo 440

Välkänd medlem
23 sept 2011
592
1
16
tänkte faktiskt som du även säger ett par white och köpa till ett par extra glas som är klara. Visst är det lätt att byta på dom va? så man kan ha det där extra paret i väskan så man kan byta om man är ute på långtur och det hinner bli mörkt ??
 

FreeriderRossi92

Välkänd medlem
24 maj 2010
410
0
16
32
Sandviken/Torsby
Grymt bra att handla från, och supersnabba leveranser :)
Beställde styre + höjare i måndags kväll, skickades tisdag, var framme onsdag förmiddag.
Kom sen på att jag behövde lite fler grejer därifrån (handtagsvärmare, handtag och grepplim), så beställde onsdag kväll, skickades igår och framme idag.
Fraktfritt över 1000 kr, och det vadderade kuvertet som grejerna kom i idag fick jag betala 36 kr i frakt för.
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Jag köpte Sinister White , sköna när det är bra väder men lite sämre när det är monligt.

Ska du bara köpa ett par, satsa på Whiteout ( vita med klara glas) .

Eller så köper du typ vanliga White + en klar lins, skulle jag gjort. Då har du linser som är bra både om det är soligt eller monligt.

Sen så är ju Sinister tillsammans med Aviator dom klart bästa skoter glasögon som finns!
Witeout har inte klart glas. Dom har brunt polariserande. Finns ingen med klarglas original, alla utom whiteout och blackops har gul chrome..
 

edwaard

Aktiv medlem
7 feb 2011
50
0
1
Instämmer i hyllningskören. Toppservice! Har beställt därifrån några gånger den här säsongen och har aldrig väntat mer än 2 dagar på att få grejorna. De gånger det har handlat om små paket - som har kunnat skickas som brevpost - så har jag haft grejorna dagen efter.
 

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Hur vet man vad frakten blir under 1000kr?

Vid bekräftelse står det :

Totalt exklusive frakt: 575.00kr
Varav Svensk moms 25.0%: 115.00kr
Total: 575.00kr
 

edwaard

Aktiv medlem
7 feb 2011
50
0
1
Vill minnas att det står att de skickar paketet på billigast möjliga sätt. När jag beställde ett lite större paket så blev det förvisso fraktfritt för mig, men paketet skickades iaf med posten. Har du koll på ungefärlig vikt på sakerna du beställer så bör du alltså kunna räkna ut vad det kostar. Små paket som skickas med brevfrakt kostar runt 40 spänn i frakt.
 

ridearctic

Medlem
31 okt 2010
34
0
1
bollnäs
Dagen efter var grejjerna på väg hem från USA fick jag ett mail om, mailade några veckor efter utan svar, trodde de hade glömt bort min beställning.I torsdags så fick jag ett sms av posten.
 

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.194
69
48
Skellefteå
Witeout har inte klart glas. Dom har brunt polariserande. Finns ingen med klarglas original, alla utom whiteout och blackops har gul chrome..
Har du helt rätt i, mitt fel.
Men skulle jag välja ett par nu i efterhand så skulle jag endå välja Whitout även fast man är tvungen att plussa på ca200.