Polaris 2013

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Jaha blir till att byta nästa år då ! kommer mest troligen åka över till Finland om euro kursen står sig!
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.131
958
113
Stora Blåsjön
Skönt att slippa gjutjärnet!

Ser bra ut, hoppas bara dom har satt något tjockare gods i rören bara. Annars har man det man gör i sommar och nästa vinter...
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Jag sätter 10kr på att turbo blir standard på Pro Rmk:n. (10kr har jag iallafall råd att förlora..)

Jag skulle kunna byta mot en -13 enbart för att slippa -12ans fotsteg, hade jag haft grejor för att byta till något vettigare på min så hade jag gjort det, men icke..

För övrigt så vet jag inte vad mer man önskar att dom skulle ändra, maskinen känns rätt så komplett som den är.
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Att den är komplett sa man för 10 år sedan också! Se vart vi är idag ;) haha
 

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
En skoter blir aldrig komplett, de är det som är de roliga med utveckling. Ser fram emot nästa års pro, men de ska bli kul att se vad dom gula kommer med också.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Jag menar såklart "komplett för mig". Den uppfyller alla mina behov. Självklart blir maskinerna bättre och bättre!

Väntar med spänning :)
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Hoppas dom lättar lagomt.
Grejerna måste ju hålla ihop med.
Ska bli spännande och se beltdrive :)
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
vart hittar du ed på facebook?? Letade på vilhelmina men hittar inte
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Alltså är jag trög eller :confused: Hittar dom på facebook men finns ju inga inlägg ingenting :confused:

"Trög Norrlänning"
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Tack edvinsjolund Hittade nån annan sida !

Jaha vad tror alla blir det belt drive med turbo på pro rmk:en ?? I vilket fall som helst så blir det en ny till 2013 så min blir till salu under våren ;)
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.610
94
48
Örnsköldsvik
Tack edvinsjolund Hittade nån annan sida !

Jaha vad tror alla blir det belt drive med turbo på pro rmk:en ?? I vilket fall som helst så blir det en ny till 2013 så min blir till salu under våren ;)
Ja belt drive blire det ju iaf=)
Jag bara undrar, tkr det ska ta "mycket" plats? Fast det kanske inte krävs så bred rem?

När en annan tänker belt drive är det ju chopper byggen man tänker på och dom brukar ju vara lovligt bred, hur dom pyttsat in nått dylikt förstår jag inte?:p Blir kul å se=) Skoj med nytänk! Sen får vi se om den lever längre än A-Cs DD;)