Väntar med spänning på svar. Någon som stoppat variatorkit på sin maskin och blivit ruskigt nöjd ??Beställde just detta idag, ska bli spännande att se hur den beter sig
Väntar med spänning på svar. Någon som stoppat variatorkit på sin maskin och blivit ruskigt nöjd ??Beställde just detta idag, ska bli spännande att se hur den beter sig
Hur mkt ska det ge? Och vad kör du med för variatorprylar?Jag har stoppat slp stage2 till pro rmkn och är nöjd
http://www.startinglineproducts.com/catalog.cfm?pageID=detail&catalogID=3&catID=81&productID=1931Hur mkt ska det ge? Och vad kör du med för variatorprylar?
Min qd rem stack ut cirka 2 cm från nedre drevet så du kanske hade turHoppas min ÅF gick igenom maskinen rejält efter mitt ras. Var nån liten repa i tunneln men inget mer enligt dom.. Men domf år väl ta en ordentligare koll när den ska in på 1a service så att allt står rätt till.. Hade lite stress när axeln byttes =)
varför sälja ?Jag har en omgång mds vikter komplett med fjäder till pro rmk. Helt nya 2000kr
Vinstdrivande verksamhet.varför sälja ?
Hur mycket har du viktat på?Det är för ett kit med 3st vikter, olika nitar och shims för variator korset (behövs dock inte).
Köp med 71g grundvikt.
Fjäder som jag tycker funkar fint med dom vikterna är Team 165/327 Almond, så får man samma tillslag som med originalvikterna.
Med originalfjädern blir tillslaget rätt lågt, men mysigt..
Har lagt på 2+2gram (74g) har inte testat så mycket med 71gramarna i år då jag körde med 68g mtx ifjol men med mässingnitar så jag kom upp i 73gram med dom.Hur mycket har du viktat på?
varför sälja ?
Jag har en omgång mds vikter komplett med fjäder till pro rmk. Helt nya 2000kr
Ska montera mina ikväll. Hade tänkt montera dom utan extra vikt, men ska jag kanske sätta in 3g i hålet längst in direkt?Har lagt på 2+2gram (74g) har inte testat så mycket med 71gramarna i år då jag körde med 68g mtx ifjol men med mässingnitar så jag kom upp i 73gram med dom.
Men prova att lägg på 3gram till att börja med då min maskin verkar gå något bättre än snittet av någon märklig anledning.
ja prova med 3 gram längst in till att börja med, kör du dom helt tomma så blir det garanterat lite övervarv.Ska montera mina ikväll. Hade tänkt montera dom utan extra vikt, men ska jag kanske sätta in 3g i hålet längst in direkt?
Edit: Hittade några sprickor i lacken på övre vänstra a-armen nyss. Får kolla närmare sen hur illa det är, men har inte kört in i nått i några höga hastigheter iaf.