Förstår om du vill ha mera matta till turbon men jag måste få fråga om du inte gjort ett felköp OM du hatar ledkörning?? Varför inte X-Ride eller rent av 162"??hehe ok jo står mellan 51mm mattan och 64, tänkte bara om någon kunde ge mig ett utlåtande på en 64 på en xtx jag hatar ju nämligen ledåkning
Du åker på att byta till 8" vändhjul eller mindre om du vill ha högre kammar än 51mm iaf, kan bara säga att jag är grymt nöjd med min challenger extreme 2"... nu fattas bara en turbo
Han menar nog drivhjul.Kalla mig dum, men varför måste man gå ner i vändhjul för att åka högkammat?:-S
Jag menade såklart drivhjul, med det förstog du säkert.Kalla mig dum, men varför måste man gå ner i vändhjul för att åka högkammat?:-S
Faktiskt förstod jag inte det, hade förstått det om det inte hade stått "Jag menade såklart drivhjul, med det förstog du säkert.
haha nä inte vad jag vet om iaf är kims polare samuel iaf såg skotern din på facebook så gissa att det var duDet beror ju på, är jag skylldig till något dåligt? Annars är det JAG