Vad blir inslagsvarven med den fjädern?Kan det vara en almond fjäder med 165/327?
Funkar iallafall finfint för mig.
Tillslaget ligger på 3900-4000varv svårt att se exakt... som original alltså. Kör med mtx 68g+6g.Vad blir inslagsvarven med den fjädern?
hur tusan bär du dig åt om du får en pro rmk 800 att funka med en 155/222 sek fjäder för extrem puderkörning? eller är det ett trail kit? vad får du för temp på skivorna med den fjädern? helix vinkel?Nejdå inge kopiering! Ed använder väl 11-serie vikter och annan sekfjäder osv om jag inte missminner mig va? Jag har SLPvikter, original sekfjäder och annan primfjäder
Vars faaan är Gilla knappen?hur tusan bär du dig åt om du får en pro rmk 800 att funka med en 155/222 sek fjäder för extrem puderkörning? eller är det ett trail kit? vad får du för temp på skivorna med den fjädern? helix vinkel?
Fungerar faktiskt alldeles utmärkt, iallafall för "våra" förhållanden måste jag säga.. jag har då aldrig haft problem med någon maskin som suckat eller visat problem när det gäller "extrem puderkörning", eller så har jag aldrig upplevt extrem puderkörning :lalala:hur tusan bär du dig åt om du får en pro rmk 800 att funka med en 155/222 sek fjäder för extrem puderkörning? eller är det ett trail kit? vad får du för temp på skivorna med den fjädern? helix vinkel?