tjena har sökt runt här på forumet om just denna maskin men tycker det inte står så mycket vettigt. Mycket ``min polares polare sa att den drog 9L milen´´ aa ni fattar.
Men nu till den stora frågan är iq:n den ultimata skotern för mig?
Det jag vill ha är en pigg maskin som piskar det mesta på leden men ändå är rolig att leka med i pudret och en del hopp. kör ca 40%led 40% puder 20% hopp.
skotern ska vara strycktålig som få och det är iq:n som jag förstår?
Är inte så haj på meckandet eller rättare sagt vill jag inte stå i garaget jag vill vara ute och köra istället.
så vill enbart ha svar som själv har erfarenheter om iq:n inte nån polares polare.....
Hur är bränsleförbrukningen egentligen?
oljeförbrukning?
driftsäker?
hur går den i pudret? vet att det inte är en lössnö maskin men jag vill ju kunna svänga av leden utan att den sitter som en yamaha...:eyebrows:
vad är de traditionella felen på dom?
vid ett ev iq köp så tänker jag montera en 44mm matta, dreva ner, nya skidor (power pro)
Men nu till den stora frågan är iq:n den ultimata skotern för mig?
Det jag vill ha är en pigg maskin som piskar det mesta på leden men ändå är rolig att leka med i pudret och en del hopp. kör ca 40%led 40% puder 20% hopp.
skotern ska vara strycktålig som få och det är iq:n som jag förstår?
Är inte så haj på meckandet eller rättare sagt vill jag inte stå i garaget jag vill vara ute och köra istället.
så vill enbart ha svar som själv har erfarenheter om iq:n inte nån polares polare.....
Hur är bränsleförbrukningen egentligen?
oljeförbrukning?
driftsäker?
hur går den i pudret? vet att det inte är en lössnö maskin men jag vill ju kunna svänga av leden utan att den sitter som en yamaha...:eyebrows:
vad är de traditionella felen på dom?
vid ett ev iq köp så tänker jag montera en 44mm matta, dreva ner, nya skidor (power pro)