hur monterade du det då?Jag kapade till egna laserskurna bockade järn i alu. Köper man "rätt" dunkar så har du ju samma bottenmått på en 5 och en 10 liters dunk. Så fästet funkar till båda.
ber dig hemskt gärna att försöka få upp en bild! du klickar bara på "infoga bild" som ser ut som ett porträtt till höger om jordgloben!satte dom längs med tunneln på var sin sida. Sen en stång emellan där jag sydde fast spännband. Vet inte hur jag bifogar bilder i tråden så jag får inte upp nån bild på det.
Det är något sånt jag vill ha! hur gjorde du den? borrade du bara genom tunneln för att dra igenom skruv eller? och låter du sen bara dunken stå rätt mot tunneln? utan det är bara en ram som ska hålla den på plats?Så här se den ut som jag gjort, rymmer 10L dunk.
Hade jag köpt en så hade jag helt klart satsat på en Rotopax hållare och dunk.
Jag har bara bilder på datorn.. inte på nån hemsida..ber dig hemskt gärna att försöka få upp en bild! du klickar bara på "infoga bild" som ser ut som ett porträtt till höger om jordgloben!
Om du bara har dom på datorn så klicka på "gå till avancerad" sen på den övre raden så finns det något som ser ut som ett gem samt när du håller muspekaren där så står det "bifoga bild" svårare än så är det inteJag har bara bilder på datorn.. inte på nån hemsida..
ser bra ut, gjorde du fästet själv? I så fall hade du kunnat tillverka ett till och vad skulle du vilja ha betalt för det i så fall?så här ser det ut när det inte var ditsatt..