Beställde mina nu i veckan, skulle in på pulverlack den här veckan och skickas nästa vecka
Har du fått hem dom än ?
Beställde mina nu i veckan, skulle in på pulverlack den här veckan och skickas nästa vecka
okej du får lägga upp nå bilder då du har fått dit domNope, de skickades den 2/10 så än lär jag få vänta någon vecka innan de kommer..
Tvivlar mycket starkt på att de är bolt-on, möjligen att de går att modda dit på något sätt men att säga bolt-on är nog lite väl..För att bumpa en gammal tråd så kan jag meddela att för den som vill ha mindre snö på sin RR/R så är de nya 2013 Polaris Burandth powder trac fotstegen helt Bolt-on på IQ, känns som ett väldigt prisvärt sätt att slippa snö på fotstegen och samtidigt få smalare fotsteg och därmed bättre lössnögång.
men jag gissar att dom är betydligt dyrare än vad Feethookers är ?
Bort med allt gammal och dit med nya. Så pass mycket bolton som det kan bli. Vist måste man borra nya hål för nitar osv men mer än så ska tydligen inte behövas.
Om du kikar lite noggrannare så ser du att fotsteget inte sitter fastnitat på bilden och därmed hänger ner och därav glipan.Skulle inte kalla den där installationen som bolt-on, dom sitter på skotern på något sätt men med flera cm från tunnelkanten och en stor glipa mellan tunnel och det bakre fästet.