psike Välkänd medlem 20 sept 2009 1.456 2 38 Skellefteå 22 nov 2012 #2 Assault, ju nyare desto bättre, som alltid.
T.N.T. Välkänd medlem 26 feb 2009 3.144 5 36 Gänsen mellan Falun å Borlänge 22 nov 2012 #3 Svårt, men valet för mig hade nog blivit RMK Assault, då boondockern är för tung för min körstil, den har dock en grym motor ! psike, ska bli kul om man kan få lite feedback om hur du tycker om RMK´n jämfört med dina tidigare BRP maskiner !
Svårt, men valet för mig hade nog blivit RMK Assault, då boondockern är för tung för min körstil, den har dock en grym motor ! psike, ska bli kul om man kan få lite feedback om hur du tycker om RMK´n jämfört med dina tidigare BRP maskiner !
psike Välkänd medlem 20 sept 2009 1.456 2 38 Skellefteå 23 nov 2012 #4 T.N.T. skrev: psike, ska bli kul om man kan få lite feedback om hur du tycker om RMK´n jämfört med dina tidigare BRP maskiner ! Click to expand... Det kommer Hävdar ju fortförande med en Polaris på tomten att BRP är "mitt märke" Säsongen kanske får mig att ändra den uppfattningen....
T.N.T. skrev: psike, ska bli kul om man kan få lite feedback om hur du tycker om RMK´n jämfört med dina tidigare BRP maskiner ! Click to expand... Det kommer Hävdar ju fortförande med en Polaris på tomten att BRP är "mitt märke" Säsongen kanske får mig att ändra den uppfattningen....
T.N.T. Välkänd medlem 26 feb 2009 3.144 5 36 Gänsen mellan Falun å Borlänge 23 nov 2012 #5 Ja de blir intressant, blir ju lite mer opartisk bedömning än någon som bara åkt PO !