Nä. Satte bara skidorna på bredaste, mindre nervös på alla rörelser i skogen.Bredda framvagnen? satt på en Freeride framvagn eller?
Jag är inte så jätteinsatt i detta pga jag kör summit , men är boggien i övrigt likadan förutom dämparna?Nu finns det en lösning för oss Freeride åkare med t-motion, citat från någon på dootalk som verkar inblandad i detta på något vis.
"The bolt on parts are available to eliminate any Freeride t Motion contact. Again no damge is caused by this contact, however a simple solution exists now. See your dealer and ask him to read his Community or TST posting on t Motion contact.
Enjoy the snow and Holiday Season!"
Byter du till dämpare med tjockare kolvstång så tar din också i.Jag är inte så jätteinsatt i detta pga jag kör summit , men är boggien i övrigt likadan förutom dämparna?
Blev nämligen en Kyb som ska sitta längst bak idag så det kanske tål att kollas upp vid monteringen.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Här finns en felkodslista för 600 E-tec om du skrollar ner.Finns det någon felkodslista någonstans?
-Kan ju va bra att ha.
http://www.can-amtalk.com/forums/topic/21323-here-is-a-list-of-p-codes/
Är det samma koder som can-am?
Finns det någon felkodslista någonstans?
-Kan ju va bra att ha.
Själv ligger jag på 78 mil på 328Liter så blir väll kring 4liter milen om jag nu har räknar hyffsat iallafall9-10 mil gjorda och över 5liter/mil. Börjar bli ruggigt nöjd med maskinen, fick bredda framvagnen och då blev den kung, men måste nog flytta om saxen så den gärna reser lite väl mycket.
Inte drar 800 e-tecen nå lite vid hårdkörning i mycket snö, men du kan få den att dra asliteNä. Satte bara skidorna på bredaste, mindre nervös på alla rörelser i skogen.
Va drar era summitar? Över 5 liter milen har då jag. Etec snål? Nä men de väntade jag mig inte, tycker bara de är kul då man pratar med åf folk som drar klyschan 2 liter vid lek
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Inte drar 800 e-tecen nå lite vid hårdkörning i mycket snö, men du kan få den att dra aslite
för en 800 då du kört lungt på transportsträckorna. Där är den överlägsen mot
andra 800 enligt min erfarenhet, det är ju bra då räcker det mera bränsle till bus och lek.
Precis, men blir bara full i skratt när man pratar etec med säljareInte drar 800 e-tecen nå lite vid hårdkörning i mycket snö, men du kan få den att dra aslite
för en 800 då du kört lungt på transportsträckorna. Där är den överlägsen mot
andra 800 enligt min erfarenhet, det är ju bra då räcker det mera bränsle till bus och lek.
Ajaj, låter inge bra.Då var freeriden sönder 2mil läcker olja under behållan
Polarens bondocer skar pga olje läkage 4mil på den
Bådar är 2014