Märkes***eritråden...

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Dom flesta av oss kallar det att åka på "rullen".
Tjejen åker ju på rullen när killen ligger under, om man ska tro IamFredrik.
edit:Inlägget verkar obegripligt ser jag nu. Det där var ett sexskämt för er som missade det och det var Iamfredrik som berättade det först.
 
Last edited:

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jag håller förresten på att leta lynxdelar för fullt nu och det är hemskt.
Jag var till och med tvungen att registrera mig på lynxtalk och herregud alltså. Jag blir bara förbannad när jag surfar på lynxhemsidor. Jag känner mig smutsig och får lust att krypa in i duschen i fosterställning och gråta lite.

Fy för lynxmänniskor, ni är smutsiga, luktar illa och ni kör säkert citroen med.


Huvva
 

gul-snö

Välkänd medlem
9 mar 2013
192
0
6
Norrbotten
Har aldrig haft analklåda, så jag vet inte hur pass upphetsande det är :)

Men ledkörning är ju ett nödvändigt ont för att ta sig dit man vill
men är det inte jobbigt då som yamaha förare att ha ont hela tiden? jag menar svänger du av leden är det ju bärgare som gäller
 

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
men är det inte jobbigt då som yamaha förare att ha ont hela tiden? jag menar svänger du av leden är det ju bärgare som gäller
Kika nått inlägg ja gjorde kanske 1-2 sidor bak så ser du hur jobbigt de är :)

Arjeplogarn, om du letar Lynx-delar så har jag en polare som köpte upp lokalerna efter en lynx ÅF och då fick han även med en heeeeel del reservdelar, som han säljer billigt. Hör av dig via PM om de är intressant så får du kontaktuppgifter.
 

kramer178racing

Välkänd medlem
4 sept 2013
336
2
18
Robertsfors
Jag håller förresten på att leta lynxdelar för fullt nu och det är hemskt.
Jag var till och med tvungen att registrera mig på lynxtalk och herregud alltså. Jag blir bara förbannad när jag surfar på lynxhemsidor. Jag känner mig smutsig och får lust att krypa in i duschen i fosterställning och gråta lite.

Fy för lynxmänniskor, ni är smutsiga, luktar illa och ni kör säkert citroen med.


Huvva
Näe inte Citroën men renault kör vi :p
 

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
Då ska jag genast skaffa analklåda, för jag har ju 2st yamaha, och det är inte speciellt "upphetsande" men rättkul äre ju ;)
 

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Då ska jag genast skaffa analklåda, för jag har ju 2st yamaha, och det är inte speciellt "upphetsande" men rättkul äre ju ;)
Arne Anka sade en gång: "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter".

Skämt å sido. :)
 

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
hörde nån paradise hotell deltagare på P3 häromdagen säga "man kan ju inte tänka efter innan man säger något, då kan man verka trögtänkt" (Y)
 

kramer178racing

Välkänd medlem
4 sept 2013
336
2
18
Robertsfors
Franskt är dynga.

Och har skrivit de förr, största anledningen till jag kör brp är för jag gillar skruva. Hade jag inte velat skruva hade jag köpt en yamaha åkt på picknick å grillat korv med sambon å pratat om infrastruktur !