nån som kör med par topp o kör med 95 oktan till pro-ride? funkar det eller börjar skotern spika? tänkte pågrund av att det är dåligt med 98 oktan här i närheten :/
Det låter bra detKör också med par topp och har tankat 95 oktan i min 2011 en gång, utan problem under den tanken
det undrar jag medär det märkbar skillnad med PAR topp? fått vikta på nåt gram?
Va hur kan dom säljas då när man tappar så mycket? Tycker var o varannan kör med denProvat på 12 och 13. Tappar mellan 200 och 400 varv.
mycket nyfiken på resultatet senLite märkligt, har aldrig hört talas om det tidigare.
Jag har en liggandes som jag inte haft tid att montera, ska försöka komma ihåg att ta med den till Jorm imorgon och byta där, då kan jag jämföra under någorlunda lika förhållanden-men alla jag pratat med tidigare har hävdat att dom antingen legat kvar på 11-68 eller fått bytt från 11-66 till 11-68.