Ja alltså det såg ju inte ut som minsta modellenlynx version av xm- chassiet?
såg ju sjukt bred ut...
Vart har du hört/sett det? Om det är så är det ju riktigt illa...Tyvärr så är det fortfarande samma dåliga fotsteg på Boondockern till nästa år....
Bilder och info från de som provat den... Blir eftermarknads fotsteg på min. Gillar inte nuvarande då det samlas mycket snö på dom...Vart har du hört/sett det? Om det är så är det ju riktigt illa...
Jäklar vad dåligt isåfall! Det är det enda som man är riktigt missnöjd med på den! Hade verkligen hoppats på en förbättring av dom...Bilder och info från de som provat den... Blir eftermarknads fotsteg på min. Gillar inte nuvarande då det samlas mycket snö på dom...
Jag kommer då in och det är då fortfarande det gamla vanlig 2013...Är det bara jag eller ligger Lynx hemsida nere.....
jo, nog fungerar den.Är det bara jag eller ligger Lynx hemsida nere.....
Dom har ÅF möte, ski doo och lynx, till på onsdag.Jag kommer då in och det är då fortfarande det gamla vanlig 2013...
När skulle dom visa 2014, idag/imorron? Har letat men inte hittat att dom skrivit vilket datum releasen ska vara.
Jag kommer då in och det är då fortfarande det gamla vanlig 2013...
När skulle dom visa 2014, idag/imorron? Har letat men inte hittat att dom skrivit vilket datum releasen ska vara.
ohh får ta en sväng förbi imorgon när man far till jobbet och titta, får ta med mig kameran ocksåDom har visning för alla ÅF i morgon på Piteå Havsbad, men vet inte när dom släpps/visas för oss dödliga.