Verkligen! Tveksamt om 600 e-tecen orkar med en sån matta var min första reaktionahh tackar! intressant med 3900 600 e-tec!
På andra sidan pölen så har man då kunnat köpa summit 600 som är 154" lång ganska länge...Verkligen! Tveksamt om 600 e-tecen orkar med en sån matta var min första reaktion
Finns en XTrim 900 ACE i modellprogrammetIngen 900ACE, Battleship grey på massor av modeller, XS istället för XM sidokåpor på Boondocker, Jag blev nästan lite ledsen nu när jag fick se bilderna.
Dröjer någon dag, handlarna har "konferens" med tillbehör även imorgon och är tillbaka på torsdag så tills dess lär det nog komma mer officiella specar på lineupen.Ojsan hoppas så fin BD 3900 var! Finns det någon mer info på den måntro?
Spårvidd på framvagnen, matta, boggi och andra tekniska lösningar?
3700 har samma fotsteg som 3900 dvs bättre än åretsSer ut som att alla bilder är på 3900 . undra om 3700 kommer med samma fotsteg ? är ju som summit fotstegen kan man väll säga.
Ja det stämmer och det är ju 30 tusen billigare än 800:an och är det bara motorn som skiljer dämparna är väll samma? och mellan den andra boonckern och 800an skiljer det ej lika mycketn. Men premien har ju gått upp som fan på 800orna så ja kanske räcker/duger med en 800?såg jag rätt att boondocker 3700 600 e-tec kostade 119000:- ?. Blir garanterat en ny till hösten! galet snygga skotrar dom har gjort iaf!
Det är nog inte samma dämpare, skulle tro att på 600an så sitter det HPG dämpare och KYB på 800orna. Så var det väll iaf på -13 maskinernaJa det stämmer och det är ju 30 tusen billigare än 800:an och är det bara motorn som skiljer dämparna är väll samma? och mellan den andra boonckern och 800an skiljer det ej lika mycketn. Men premien har ju gått upp som fan på 800orna så ja kanske räcker/duger med en 800?