Man kan alltså inte jämföra Lynx med nått annat än Lynx i denna tråd ?Jämföra BD 11,12,13 å 14 är vell ok. Tycker jag ser mest dom jämför summit, PRO rmk mot BD
Man kan alltså inte jämföra Lynx med nått annat än Lynx i denna tråd ?Jämföra BD 11,12,13 å 14 är vell ok. Tycker jag ser mest dom jämför summit, PRO rmk mot BD
Man ska väl inte måsta skapa en ny tråd eller byta tråd osv. Jag röstar för att fortsätt fylla på med allt som kan vara av intresse för oss som beställt en 2014 lynx. Skit samma om vi jämför med andra modeller/märken och årsmodeller, det är ju det som är poängen. Har själv haft rmk 2011, pro rmk 2012 och pro rmk 2013. Allt gnäll borde flyttas till en gnälltråd så vi slipper det här i denna tråd!Alla tycker vell olika men jag anser inte de då det är under Lynx. Jämföra olika modeller från olika märken kan man göra under övrigt
Nix.Någon som börjat få sina lynxar??
Skulle ju inte sitta fel om dom kom till skoternsdag...men min har jag blivit lovad först vecka 45.Nix.
var in idag och handlarn sa att den kommer nog lite tidigare än väntat, så kanske nästa vecka
Vad har du beställt?min skulle komma under nästa vecka om allt går som det ska...
Nja, jag tyckte, och även en kille på jobbet som tävlat på Lynx RS i flera år sa samma sak, att den där kåpan ska vara slät utan hörn så man inte slår knäna så förbannat....Gillar att dom har "tagit bort" så mycket plast på vänster sido kåpa, så att den är formad efter variatorn.
idag såg jag fotstegen på en bd3900 800 ir. såg bra ut!