bara jag som tycker dom är onödigt breda? stod på en maskin igår, och man kan lätt minska bredden med 3-5cm per sida
Nu så verkar det ju skett en del ändringar från de maskiner som visades upp i maj runt om i landet, men på de maskinerna så upplevde inte jag fotstegen som så väldigt breda. Åtminstone inte så att jag reagerade på det. På ski-doo freeride upplevde jag nog faktiskt fotstegen som bredare än på boondocker, kanske till och med lite för breda för min smak (får se hur det fungerar i praktiken när jag väl får min freeride 154"). Värt att ha i åtanke också är ju att jag (och de flesta som testade skulle jag tro) hade på sina vanliga skor som är väldigt smala och taniga jämfört med skoterskorna, så skoterskorna tar ju mer plats på fotbrädorna och därmed så behöver fotbrädorna vara bredare för att fungera bra med skoterskorna på.bara jag som tycker dom är onödigt breda? stod på en maskin igår, och man kan lätt minska bredden med 3-5cm per sida
Wow.. det är fan illa om en prototyp har en bättre detalj än slutprodukten. Tyvärr, men hoppas dom skärper sig tills nästa år.Bild på 3900 fotstegen.
Nä nog tror jag dom är nog stabilapå den här bilden såg ju fotstegen klart bättre ut än som den första som las in på den olackade. Så ostabila ser dom inte ut att vara ändå :bigsmile:
Blev lite nervös först, hala kan dom nog bli men det är ju lätt fixatNä nog tror jag dom är nog stabila
Precis och skotern är ju byggd för att köra i puder och att klättra osv... Det är ju ingen hoppskoterBlev lite nervös först, hala kan dom nog bli men det är ju lätt fixat
är det inte tillbehörs LED som är monterad? fans ju att välja till i vårasVa säger du Blindhenke, får BD 800 RE 3700 x-trimens dyna och vilka små lampor menar du??