F6an är en jättefin förstaskoter! Har själv haft en sådan och var jättenöjd. Jag anser dock att det är totalt moneywaste att skaffa M-framvagn till en F, bara onödigt dyrt och svårt att få tag i. Sen så tror jag att en F med sin redan smala matta + m-framvagn blir en högst vinglig och läskig upplevelse. Men en F6a med bredare skidor typ SLP eller C&A, höjjare och variatorkit är en bra och rolig första skoter som är en liten demon på leden men samtidigt inte gör bort sig i det lösa!
Har sett den där, är osäker. Man kan ju aldrig veta när folk ha bytt motorer. Om de är kunniga osv, gjort allt på rätt sätt. Sen lös ju apv lampan å. Blir nog f6 ändå
tänkte bara på höjjare. XTX räcker bra, MTX är lite överkurs för en kortis. Ang "M6an" skulle jag aldrig våga köpa denna, läskigt med motorlampor osv när man vet att det är "hemmagjort".Okej. Ja de kanske blir de. Lär ju bli att hoppa runt och leka en del med den så kanske blir bara ett helvetes med m framvagn.
Den har ju iallfall styrhöjjare tänkte du på att höja boggien? Jo funderat på c&a pro xtx kanske också mtx. Tack för svar!
Okej, Ja då blir nog xtx ett bra köp.tänkte bara på höjjare. XTX räcker bra, MTX är lite överkurs för en kortis. Ang "M6an" skulle jag aldrig våga köpa denna, läskigt med motorlampor osv när man vet att det är "hemmagjort".