Hej! Snart så får vi Börja Arbetet med att Trampa lederna, men det måste komma lite mera Snö innan man kan börja med det
HejJag ställer gärna upp på sladdsvängar! Har nyss tagit hem maskinen från stugan och börjat köra kring sävast. Har mycket erfarenhet kring sladdning då jag hållit på och underhållit lederna kring årrenjarka. Bygger och repar endel med då jag i grunden är svetsare. Så är någon sugen att fara ut så är de bara att ringa 0703642932
Hej
Det låter helt suveränt, du är mycket välkommen
Vår ordf (L-O Landén) kommer inom kort att dra ihop vi som sladdar samt nya sladdare för info om var vi sladdar samt var vi förvarar vår utr samt för kaffe naturligtvis
Set mkt bra ut med tanke hur lite snö vi harBlev en kvällstur med snowmovern till gruvberget via ån. Breddad stort sett hela sträckan. Hjulingen funkar kanon att bredda spår med då man inte behöver brottas lika mycke som med skotern.
Bra Oskar, såg dina spår i sb att jag satte igång gammelvikingenSladdade över åberget och backen ner mot bodsvedjan idag! [video]https://youtu.be/BixylWM7Gyk[/video]