Tjena.
Svärfar ska sälja sin assault switchback -13 gått 580mil. inget gjort på så matta kolvar vet jag måste göras. får den för kring 45, sen gillar jag att veta att grejerna är ok så dämpare lär ju renoveras sen är några kåpfästen av så ser rätt risig ut. är ju billigt pris för årsmodell och maskin men jag vet inte om jag hällre köper då en t.ex assault rmk av annan bekant 1 ägare och kring 200 mil för kring 70 tusen. Stampar å funderar om det är värt att renovera switchbacken? Input? kört lynx tidigare (korta) men vill ha lite längd iår. tittat på freeride och boondocker men man får ju "mer för pengarna" på polaris verkar det som enligt beg priser? 800cfin är väl inte jätte säker motor men med nya kolvar sjunker ju rasrisken drastiskt. 580 mil kanske vev och annat börjar bli dåligt? beslutsångest..
Svärfar ska sälja sin assault switchback -13 gått 580mil. inget gjort på så matta kolvar vet jag måste göras. får den för kring 45, sen gillar jag att veta att grejerna är ok så dämpare lär ju renoveras sen är några kåpfästen av så ser rätt risig ut. är ju billigt pris för årsmodell och maskin men jag vet inte om jag hällre köper då en t.ex assault rmk av annan bekant 1 ägare och kring 200 mil för kring 70 tusen. Stampar å funderar om det är värt att renovera switchbacken? Input? kört lynx tidigare (korta) men vill ha lite längd iår. tittat på freeride och boondocker men man får ju "mer för pengarna" på polaris verkar det som enligt beg priser? 800cfin är väl inte jätte säker motor men med nya kolvar sjunker ju rasrisken drastiskt. 580 mil kanske vev och annat börjar bli dåligt? beslutsångest..