TjenaDet här är prylarna som uppdateringen består av.
Tog mig ca 45 minuter att montera dom.
Visa bifogad bild 27938
Tänkte att standard högrutan funkar för touring och finkörning. Vid all annan körning är rutan bara i vägen. Beställde en plastbit som kallas mittre vindavvisare mest för syns skull. Funkar perfekt.Varit in med min för åtgärd och frågade då om kvitto eller stämpel men var inget man fick.
Någon som satt på en lägre ruta på sin 49 pro? Funderar på den som är 43cm
Är det bökigt att ta loss rutan? Har inte hunnit kika på detTänkte att standard högrutan funkar för touring och finkörning. Vid all annan körning är rutan bara i vägen. Beställde en plastbit som kallas mittre vindavvisare mest för syns skull. Funkar perfekt.
Dämparna i sig är nog inte just sämre än de som sitter på exempelvis Summit X, dom är bara inte renoveringsbara. Sen att dom klätt in dämparna i fjädrar från kulspetspennor är en annan sak och att dessa dämpare har kort justermån för spänningen är också dåligt. Dom flesta handlare brukar ha en ganska rejäl lådda med överblivna gamla stötdämparfjädrar i sina gömmor, kolla där du köpte skotern om dom inte har ett par lite hårdare fjädrar du kan få låna och prova först innan du byter hela rasket. Jag tror man kan komma rätt långt bara med rätt fjädrar.Någon fler än jag som tycker framdämparna är mediokra...har dom i hårdaste läget och tycker dom beter sig som två cykelpumpar... ??
Även skidorna skulle behöva uppgraderas...hmm, blir dyrt de här
Åkt på SLP PP tidigare och gillade verkligen hur de går i snön. Passar min körning väldigt bra.Vad tänker du för uppgradering gällande skidorna?
Lynx DS skidor är väl i princip kopior på PP, eller?? Första DS-skidan var kanske ännu mera lik än den nya visserligen.Åkt på SLP PP tidigare och gillade verkligen hur de går i snön. Passar min körning väldigt bra.