Jag har problem med domningar i händerna vilken än maskin jag kör. Vid sökning på styrändsvikter så dök denna produkt upp och jag köpte såklart en tub direkt på vinst o förlust. De påstås ta bort de finare vibrationerna i styret på skoter som mc mf. Jag har just sopat i det i styret på min Polaris pro rmk 800 så jag kan inte säga bu eller bä än. Jag måste köra den ute i fält i flera mil och flera dagar för min dagsform i domningar är olika. Ena dagen kan jag köra 2 mil utan domningar och nästa dag bara 5km. Jag har ju två pro rmk 800 med samma 800a motor så de blir intressant att jämföra de båda under några dagar. Man kan ju hoppa mellan maskinerna och andra får prova och ge utlåtande.
En tub räcker till minst 4 styren man sopar i ca 50gr i varje sida. De va lätt att trycka in med vanlig spruta för typ silikontuber mm. Slang medföljer.
Här kan man läsa om produkten
www.vibex.se
Och här finns de att köpa
En tub räcker till minst 4 styren man sopar i ca 50gr i varje sida. De va lätt att trycka in med vanlig spruta för typ silikontuber mm. Slang medföljer.
Här kan man läsa om produkten
www.vibex.se
Och här finns de att köpa
Vibex - Vibration Dampening System
För ökad komfort på cykel och MC VIBEX är ett effektivt sätt att begränsa skadliga vibrationer som kan förekomma på cyklar, motorcyklar och snöskotrar, som överförs till händer och armar. VIBEX är en avancerad gel och genom att fylla en liten mängd inuti styret ökar komforten samt gör att du...
www.trimate.se
Attachments
-
{memory} MB Visningar: 11
Last edited: