Det låter som jätterolig skoteråkning....Jag vet, jag har legat nästan full macka (ca 10 000 varv) i över 1 mil, gör det med en 2T.
Det låter som jätterolig skoteråkning....Jag vet, jag har legat nästan full macka (ca 10 000 varv) i över 1 mil, gör det med en 2T.
Det låter som jätterolig skoteråkning....
:rock: 2010 kommer det inte att tillverkas några 2-taktare PUNKT!!!!Det är naturligtvis upp till var och en tycka att 2T eller 4T är "bäst, häftigast eller roligast". Men det kommer inte att tillverkas vanliga 2T om fem år, punkt slut. Se bara inom båtmotorbranschen. Fr o m 1 januari 2006 är det förbjudet att tillverka gamla hederliga tvåtaktarssnurror.
Jag hävdar vad än Black Parkas-typer säger att ju renare motorer desto större chans för snöskotern att överleva. Samt förstås, vilket är minst lika viktigt, att alla tänker med insidan av hjälmen och inte försöker leka Slednecks som några snorungar gör på vårt kvarter. Det förstör för alla!
:rock: 2010 kommer det inte att tillverkas några 2-taktare PUNKT!!!!
LOL
Roligt när man får facit på diskussioner
Vidgren är ju ironisk fattar du la' Facit är ju de facto att 2-takt på snöskotersidan har en nytändning nu iom direktinsprutningen Detta faktum gör ju det 5 år gamla inlägget som Vidgren hänvisar till lite roligtvad grundar du det på? det kommer att komma mååååånga 2 taktare :eviltongue:
Vidgren är ju ironisk fattar du la' Facit är ju de facto att 2-takt på snöskotersidan har en nytändning nu iom direktinsprutningen Detta faktum gör ju det 5 år gamla inlägget som Vidgren hänvisar till lite roligt
Kompisen kör en nytro med en sluburk, den låter inte sådär vasst, men hörs flera mil bort!!Inte standard, men jag menar de som kör med sina supercooola slutburkar som inte gör något annat än att låta högt och irritera omgivningen så att skoterförbudarna får mer vatten på kvarnen, fast de som kör dem tycker att de är hur häftiga som helst....
Antagligen med tanken, min låter högre än din, alltså går min rysligt mycket fortare...
Geez...