Hahaha:laugh::laugh::laugh:, passande smeknamn:hahaha:Jag är 18 år och är inne på min fjärde skoter. Jag har tjänat ihop vartenda öre till alla maskiner. Köpte första när jag var 15 men har kört skoter sen jag var ca 11-12, lånade då grannens Polaris Apollo "Apollonet" även kallad :laugh:
Ja fö f*n! :laugh::laugh:Hahaha:laugh::laugh::laugh:, passande smeknamn:hahaha:
Jag har haft en Lynx 20 eller vad dom nu heter samt en indy sport 340. Dom två betalade pappa. MEN EDGE'N OCH SRX'N HAR JAG BETALAT SJÄLV!!!!!!! DU behöver ju inte döma ut alla bara för att du inte är nog gammal för att skaffa dig ett jobb av något slag och tjäna ihop pengar själv!Trött på alla pappa-betalar-typer. :evil:
När fan ska man lära sig att ta hand om sig själv och inse att allt inte kommer på silverfat om man blir enormt bortskämd?.....
eh...ja typ....
Jag fick 340:n av farsan för att den var till mamma ienkligen men hon kör ju alldrig skoter ju, mamma sa att jag kunde få den när jag var redo för en egen skoter.
Trappern fick jag av min farbror för den stog ivägen bara i garaget, det var julen 2008.
464:an fick jag av min morbror som bor i Thailand och han lär ju va kvar där med sin fru och barn. Skotern stog under en presenning i harads hos min morfar och dom hade kommit överens om vad som skulle göras med den, dom ringde runt och ingen ville ha den å då ringde morfar till mig om jag ville ha den, den e gratis: ja, det ville jag och vi hämtade den.
så ingen har ju direkt köppt skotrarna åt mej
Trapper 602 OWNS
Jo, sorry blev bara lite arg. :laugh:Yamaha.Srx.700 och Trapper 602 (503). Är ni inte lite väl off topic nu
Hej!Trött på alla pappa-betalar-typer. :evil:
När fan ska man lära sig att ta hand om sig själv och inse att allt inte kommer på silverfat om man blir enormt bortskämd?.....
Väl skrivet!!! Så ska det låta, dock jag har fått mina skorar för dom har bara vart ivägen i garage och på gårdsplanar Everest 340 elektric var min första skoter och jag var väll typ 10 år då. I alla såna här avlidna byar säger jag bara en sak: Här upphör allmän lag!Hej!
När jag var 15 fick jag en Skidoo renegade 600sdi -07.
Ska du skälla ut mig eller starta en hatklubb emot alla som får saker av sina föräldrar?
Du kan ju säga hur en 15åring ska hå råd med skoter utan hjälp från föräldrarna.
Eller vänta nu, gör inte det. För jag orkar inte ens bry mig.
Jag dömmer inte ut någon!Jag har haft en Lynx 20 eller vad dom nu heter samt en indy sport 340. Dom två betalade pappa. MEN EDGE'N OCH SRX'N HAR JAG BETALAT SJÄLV!!!!!!! DU behöver ju inte döma ut alla bara för att du inte är nog gammal för att skaffa dig ett jobb av något slag och tjäna ihop pengar själv!
öhm ja där har du ju svaret på din egna fråga, ALLT I VÄRLDEN ÄR INTE RÄTTVIST!nja, vet inte, vet inte ens hur du menar ens men farsan kör taxi och det suger för att han får knappt sova alls och det är bara att sitta bakom ratten hela dagarna och när han har långledigt hinner han knappt göra nått än att sova för att han är så trött. han var nästan en pluggis i skolan men, vf det sket sig för han iallafall Men jag kan inte klaga, för det finns dom som har varken skoter, cykel, skola, hus o.s.v
Och jag har medkänlsa för dem och jag vet att saker och ting serveras inte på silver fat.
Dock har jag själv jobbat hårt för att få tag på maskinerna, men har haft farsan vid min sida och att fixa grejerna för mina första maskiner har alldrig vart så att man kunde vara och köra iväg direkt då så det har vart lite skruvande innnan man kan ha köra dom...
Men därimot min kompis får nya mobiltelefoner 3 gånger om året och nästan detsamma med skoter, det är annat det. Eller, det är hur det verkar... Där jobbar farsan på coop som delägare och morsan hans vet jag inte vad hon gör men bättre skola hade dom inte än farsan min...