Det är nog alkoholen som är farlig dåDet ända jag har hört är att det blir farligt om man blandar det med alkohol. Och det stämmer nog !!
japp, det är inget jag skulle göra en till gång .. hjärtat mitt börja pumpa as fort som om jag sprungit..Det ända jag har hört är att det blir farligt om man blandar det med alkohol. Och det stämmer nog !!
Hehe om man vill dö jah!!Red Bull är ju det bästa groggvirket till dags dato.
redbull är ju det bästa man kan blanda ut brännvin med, har druckit det mycket och lever gör jag ännu...Hehe om man vill dö jah!!
Saken varför redbull är farligt i samband med alkohol är väll för att redbullen gör så alkholen går snabbare ner i blodet.
Och varför ditt hjärta börja pumpa fort lär ju bero på att det är en energi dryck? ;D sånt som händer då rev_
Redbull är inte dödligt i sig men om du dricker redbull om du håller på med fysisik aktivitet, dricker redbull för att hålla dig vaken en otroligt lång tid eller i samband med vissa sjukdommar kan redbull vara farligt. Om jag fattat rätt vad dom har sagt
Att det är farligt tillsammans med alkohol är mest myt. Har groggat på det ett antal gånger och inte märkt av något speciellt mer än att jag blev full
Möjligtvis att det kan vara farligt om man har någon slags sjukdom, men inte annars