är detta ett bra styre?

rev_

Välkänd medlem
19 okt 2006
132
0
6
Ett bra styre? 595 kr!

Artnr: 46-4175 Beskrivning:
Stryktåligt Styre i 2014T6 aluminium

Komplett med Styrskydd

Bredd 825 mm, höjd 90 mm, pull 72 mm

Finns i färgerna Titan eller Guld

R

Robin

om du vill spara pengar så köp ett liknande styre från motorex kostar 250kr plus air styr skydd 95kr

i HATE phazer

Välkänd medlem
om du vill spara pengar så köp ett liknande styre från motorex kostar 250kr plus air styr skydd 95kr

men det är inget fatbar styre som på bilden skilnaden är grovlek och självfallet styrka.... själv tycker jag att fågel pinne är fult på skotrar men de är ju en smak sak.

Jocke47

Välkänd medlem
20 aug 2006
234
0
16
38
Falun
I HATE phazer, Om du anser att detta är ett fatbar så blir då iafl jag fundersam... men som svar på din fråga rev, Personligen skulle jag laggt till lite mer och få ett protaper (crossmodell, likadant som du visar på bilden) fast tjockare gods. AIR styrenan är kanske bra, men bara tills man vurpar

rev_

Välkänd medlem
19 okt 2006
132
0
6

men det är inget fatbar styre som på bilden skilnaden är grovlek och självfallet styrka.... själv tycker jag att fågel pinne är fult på skotrar men de är ju en smak sak.
själv anser jag att det är hållbarare

someone

Välkänd medlem
16 nov 2006
265
0
16
köp ett på www.luleaskoterdem.se där har dom det under "erbjudanden" och sedan "tillbehör" och sen på "onödigt men fränt" sen på "air taper styre 28.6" det är bra och billigt samtidigt som det är ett fatbar köp det!! jag ska då göra det

i HATE phazer

Välkänd medlem
det på skoter luleåskoterdem kostar lika mycket som dem gör på nordic racing.fast på nordic kan man beställa på postförskott betala me kort osv:p på skoterdem går det väl inte att beställa eller? sen till det här om fatbar på bilden är jag osäker nu när du säger detmen jag har fått för mig att pro-racing är fatbar men men...

Puder

Välkänd medlem
2 nov 2006
134
0
6
På skotern och motorcykeln
Fatbar styre är när det är tjockare och när det inte har någon fågelpinne.. styret på bilden har fågelpinne och man ser klart och tydligt att det inte är fatbar.

Och visst, fatbarstyret kostar bara 595kr men då måste man ju köpa ett fäste till det också eftersom det är tjockar och fästet har jag sett kostar ca 500kr. Har jag rätt?

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
34
varför behöver man köpa ett styrfäste för att ha fatbar, kan man inte bara ha en höjare som passar fatbarstyren? Eller är det jag som missuppfattat något så man kanske behöver ett styrfäste än fast man har en fatbarhöjare.

R

Robin

jo vist finns det höjjare för fatbar styren då behöver du inte något stryfäste det behövs endast om man inte har fatbar höjjare.

polaris for lajjf

Välkänd medlem
31 okt 2006
102
0
6
jag har ett air fatbar styre på min xcr.. tycker det är ett jävligt sköönt styre .. och det håller mkt bra. har rullat flera gånger och det är fortfarande som det var när jag köpte det:)