värst vad många svara på frågor han inte ställer? han ville väll ha fart i sin 340? inte tips på att köpa ny skoter?
jaja, byta motor från en fläkt till en vätske är inte allt för stora problem. Får du tag på en indy 500 eller liknadne (vätske) så är ju elsystmet i stor sett samma skulle jag tro, vilket är det "drygaste" då man byter motor, men då det ändå är samma är det lungt.
Och att slänga dit kylare är inte heller speciellt svårt. Den framme vid drivhjulen kan ju vara bökigare, men har man både bak i tunneln och på fotstegen, så är det inga problem.
Och angående att slänga dit motorn, så än om inte fästena stämmer helt, så är det inte allt för svårt att fixa till det, brukar oftast finnas minst 1 som stämmer (enligt egna efarenhter, inte på en indy 340 dock, men så olikt kan de inte vara) så jag tror inte det är några större problem...
jaja, jag säger köp en ny motor med kylpaket. så får du mkt kunskap på vägen, samt är det coolare då en 340 drar ifrån en 500, än då en nyare 650 drar ifrån han!
kör hårt!