om man har någon erfarenhet av forum på internet så förstår man att detta är ett bra forum, och dom som har nåt att gnälla på kom med konstruktiv kritik än att bara snakca skit för ni gör inte detta till nå bättre även fast ni jobbat tex på polaris/skidoo i flera år..
jag har fått svar på de jag vill ändå pga mina oklara topicar o dåliga sökningar..
Vet inte om jag håller med dig helt i dina synpunkter. Tycker personligen att nivån är lite väl låg ibland. En person kanske ställer en fråga, men istället för att få ett svar så bemöts denne person med antingen ordet "sök" eller nåt annat helt meningslöst svar som inte ger nåt. Jag listar några punkter nedan som jag tycker forumets användare kan tänka på. Jag säger inte att jag är någon expert på forum, men jag anser att man bör bemöta folk på forumet som man gör i verkliga livet, samt hur man vill bli bemött själv. Antar att inte många här svarar "sök" om nån ställer en fråga till dom i verkliga livet o sen går därifrån. :ciao:
* Innan du svarar, tänk efter på hur du kan ge personen ett vettigt svar.
* Om du tänkt svara med ordet "sök" så gör sökningen med, och länka till den i ditt svar. Personen som frågar kanske inte söker med samma sökord som du eller stavar fel, isf kommer han/hon inte att hitta nåt.
* Svara andra som du skulle vilja få svar själv.
* Ingen fråga är så dum så att den som ställt den ska behöva bli "idiotförklarad"
Sen kanske vi skulle ha en klistrad tråd med basicinfo om dom vanligaste skotermodellerna för resp märke under märkeskategorierna. Så man slipper 100 trådar om "vad skiljer RMK700 o RMK 800"
Bara lite funderingar från min sida.