Styrstången av!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fejdan

Välkänd medlem
25 jul 2006
244
0
16
35
Vuollerim
Var idag och burkade lite och filmade, och då gick fästet av som håller i plattan högst uppe på styr stången..
Ingen som vet vad man kan göra för att förstarka så det bli mera stumt?

ni kan tanka torrent på http://www.extremebits.se/index.asp?yesyes
högst upp så står det "styrstången går av helt"

deji

Välkänd medlem
Vi var och svetsade en xlt i dag! i förbyggande syfte.... du kan svetsa två stycken plattjärn från sidan på styrstången så att dom går upp som ett V mot styrkronan! håller bra och det är enkelt!

kapa plattjärnen i 5 cm långa bitar, så slipar du till lite "lutning" på sidan av dom!

Fejdan

Välkänd medlem
25 jul 2006
244
0
16
35
Vuollerim
Vi var och svetsade en xlt i dag! i förbyggande syfte.... du kan svetsa två stycken plattjärn från sidan på styrstången så att dom går upp som ett V mot styrkronan! håller bra och det är enkelt!

kapa plattjärnen i 5 cm långa bitar, så slipar du till lite "lutning" på sidan av dom!

okej kan du skicka bild?

R

Robin

måste logga in för att se klippet. skicka en bild på din ruta samt olyckan, blev intresserad av vad du gjort med rutan.

R

Robin

nu nar jag sett filmen fattar jag inte heller vad ni snackar om? ser ut som vanligt :S ett tips är ju bara att kapa av rutan blir mycket snyggare :D

R

Robin

jo men blir mycket snyggare än orginal"låg", du kan ju se på bla min profil bild eller pixbox.

R

Robin

Om du läser topics så bad jag inte om dina dåliga kommentarer! smartkaft!
offtopic: Såg bild nu på din ruta (såg inte tydligt i filmen), men det är inte en orinal cobra ruta.

ONtopic: så som deji säger funkar fint som förstärkning men eftersom din har gått av blir det kanske bäst om du hittar en nu att förstärka.

mvh/Robin

Status
Stängd för vidare inlägg.