Vädergudar...

jiha

Aktiv medlem
26 apr 2006
66
0
6
Gävle
Blir så jäv*a trött på detta skitväder!! :mad: Har dansat snödans, bränt massa skräp på baksidan bett mormor (halvsame) om hälp från nåjder med trummor....:confused:

Men det bara regnar, funderar på flytta tillbaks till kiruna då detta förbannade självmordsväder bara verkar forsätta...:eek:

Ville inget egentligen.. Men tack för att jag fick klaga av mig lite..:eek:

// Jiha

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Det har snöat i östersund idag men visst f*n är det lite snö! Skulle behövas minst 0.5m :mad:

R

Robin

har tom söat 2 nätter rad startrack! så de e ca 20dm snö som kommit nu under veckan hittils och plusa på den ca 1m snö vi redan har :D

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
har tom söat 2 nätter rad startrack! så de e ca 20dm snö som kommit nu under veckan hittils och plusa på den ca 1m snö vi redan har :D
Heheh :p just ja kom ju snö för nån dag sen :) men inatt kom de runt 1dm

Pontus_J Antar att robin_från_kiruna menar 20cm :p, här vid mig är de iallfall inte 3m. Men skulle inte klaga om de var :p nä men de är väll runt 90-120cm, har sjunkt ihop lite och drivit endel. Finns ju mer på vissa ställen

kx93

Välkänd medlem
12 nov 2006
262
0
16
härnösand
jaha.. här i norrland kommer det väll inge snö.. börjar bli segt nu börjar lesna på ski* vädret. men de kan man inte göra så mycket åt. fa* jäv*a ski*

TobbeE_87

Guest
18 feb 2005
786
0
16
37
Sollefteå
haha oj 2dm snö inte 20dm, men det förstod du nog själv. eller säg inte att du är sån som inte vet någonting om sverige ovanför Luleå och tror att det bor pingviner och isbjörnar här :rolleyes:

Gör de inte de då? Trodde isbjörnarna fanns längre ner i landet med :D

ps. Glömmer aldrig när vi var på klassresa i göteborg och träffade ett gäng från växjö. Dom frågade oss om de var sant att vi hade 10 mil till närmaste korvkiosk. Jag var snabb att svara at de inte stämde, vi har minst 20... De trodde dom dock inte på.

Sorry att de blev mer än lite OT :eek:

hebbe

Medlem
9 dec 2005
36
0
1
Sundsvall
Har nog aldrig varit med om en sådan här vinter. Så j**la värdelöst!
Men, vi får hoppas att det kommer snö Nästa vinter.... Om det nu blir någon fler vinter här i Sundsvall...

Vill ju för f*an pumpa puder!!

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Måste säga tvärtom :p var länge sen det vart så här mycket snö redan :) tredje morgonen i rad man vaknar upp till 1dm nysnö :D kan man få än bättre födelsedag ;) :)

E

ejwbegysv

Blir så jäv*a trött på detta skitväder!! :mad: Har dansat snödans, bränt massa skräp på baksidan bett mormor (halvsame) om hälp från nåjder med trummor....:confused:

Men det bara regnar, funderar på flytta tillbaks till kiruna då detta förbannade självmordsväder bara verkar forsätta...:eek:

Ville inget egentligen.. Men tack för att jag fick klaga av mig lite..:eek:

// Jiha
Tror vi i framtiden får ta oss till snön istället för att snön kommer till oss.. Gävle har ju annars en mycket kort vinter (om det någonsin blir vinter).. förra året var det ganska bra med snö några få veckor på hela vintern...

Vi åker nästan varje helg de 34 milen det är till Gördalen eller 52 mil till åkersjön för att köra skoter..

jiha

Aktiv medlem
26 apr 2006
66
0
6
Gävle
Ja,men-se-där-ja!! Å vem sa att det inte lönade sig å klaga?
2 dec på ngr timmar, nu j*vlar blir det åka av....

// Tjo-hooooooo....

E

ejwbegysv

Ja,men-se-där-ja!! Å vem sa att det inte lönade sig å klaga?
2 dec på ngr timmar, nu j*vlar blir det åka av....

// Tjo-hooooooo....
2 decimeter ?? *kollar ut* 1 mm har det kommit här iaf... I bomhus

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Vi fick runt 1 dm hemma har jag hört! Så nu blir det skoter ikväll! :D