Jo det är ju synd om den som får sitta bak på "nödsätet"De må ju bli ganska trångt me 3 personer,skoterkläder,hjälmar+ annat plock man har med sig i pickisen?Eller är det hjälm på som gäller
Jo det är ju synd om den som får sitta bak på "nödsätet"De må ju bli ganska trångt me 3 personer,skoterkläder,hjälmar+ annat plock man har med sig i pickisen?Eller är det hjälm på som gäller
Jag har åkt 44 mil på "nödsätet"Jo det är ju synd om den som får sitta bak på "nödsätet"
haha du lär ju ha varit rätt stel efteråt skulle jag kunna troJag har åkt 44 mil på "nödsätet"
Fällupp sätena å lägg ut lite mjuka saker på golvet och inta sovläga. Resan går snabbt å e ganske bekväm.Jag har åkt 44 mil på "nödsätet"
HAHA.. Om inte annat så räcker det att bli full påväg upp till grövelsjön(?) om man sitter i nödsätet.Har en A6 tdi Quattro från -96... Helt grym att dra med... Kommer aldrig mer åka något annat än fyrhjulsdrivet... Försök hitta en quattro med 2,3 liters 5:an... Dem tar inte allt för mycke soppa å kostar inte alltför mycket idagsläget... Å sen ett släp på bakom detta...
44 mil i nödsäte är väl inget... Jag åkte Ludvika - Arvidsjaur = 105 mil enkel bak i en 1,5 hyttad King Cab... Som min kusin säger (Niklas.L)... Lägg ut lite kläder å inta sovläge å knäpp upp pilsnern så är du nog utvilad när du kommer fram... Om inte så blir man full på 105 mil =)
//Jesper