Jo, man har ju varit med om det några gånger då man kommer där på sin 28 år gamla trotjänare. Men desto gladare blir man av folk som ler när de ser den.Aha..okey då är jag med, sitter man och skakar på huvudet ska man nästan ha stryk
Det är rätt tycker även jag, gör faktiskt även så mot stavviftande swixåkare.Det brukar vara nåra som använder leden för att gå å rasta hundar å så på som brukar vifta och hytta med näven när man försöker smyga förbi.
Då ställer jag mej upp och vinkar glatt tillbaka.
Vart kör man där man inte möter andra skotrar, måste vara tråkigt själv hälsar jag alltid så vi får hoppas du möter en skoter en vacker dag.Jag tror inte att jag har mött en annan skoter, men om jag skulle göra det så ska jag hälsa!
Ja jäklar...Hälsar på alla jag möter. Häromdagen hälsade jag på han som sladdade. Men han hejjade inte tillbaka. Mötte han efter en halvtimma, jag hejade, han hejade inte tillbaka. Efter en halvtimma till möttes vi åter igen. Då stog jag upp och viftade med handen som en eskimå, då hojjade han tillbaka.
Tredje gången gillt Men ja, klart man ska hejja på alla=) Möter man en lång led med skotrar så äre bara höjja handen och göra "hight five" med hela högen
Då kör man lite utanför uppsalaVart kör man där man inte möter andra skotrar, måste vara tråkigt själv hälsar jag alltid så vi får hoppas du möter en skoter en vacker dag.