Vet att det inte har någon relevans men tycker ändå att det är mycket roligt att få läsa om testerna "snowmobile of the year" , och se att rx1 warrior är SNABBAST på bana !!
Kanske en del tvåtakts förespråkare snart kan ta av sig hatten och medge att Yamaha bygger förbannat fina maskiner trots att motorn drivs genom 4takts-teknik.
För mig har det aldrig varit ett problem med vikten , åker snabbare på led än med dom 2 taktstusen som jag har provat vilken dag som helst och då med den gamla rovan .
Och på dom nya maskinerna verkar man ju ha trollat med "vikten" något alledes otroligt.
Observera att detta inte är något försök till att riva upp en massa motsättningar mellan två och fyrtakts-förespråkare.
Bara ett sätt att få bekräfta något som jag och säkert många andra rx ägare redan vetat om och få vara lite mallig så här i det offentliga .
Det är redan klart nu att så fort jag får läge så byter jag till en flong ny rx1:a , sambon vet inte om det man får "bearbeta lite" till nästa vinter .
Mvh.
Kanske en del tvåtakts förespråkare snart kan ta av sig hatten och medge att Yamaha bygger förbannat fina maskiner trots att motorn drivs genom 4takts-teknik.
För mig har det aldrig varit ett problem med vikten , åker snabbare på led än med dom 2 taktstusen som jag har provat vilken dag som helst och då med den gamla rovan .
Och på dom nya maskinerna verkar man ju ha trollat med "vikten" något alledes otroligt.
Observera att detta inte är något försök till att riva upp en massa motsättningar mellan två och fyrtakts-förespråkare.
Bara ett sätt att få bekräfta något som jag och säkert många andra rx ägare redan vetat om och få vara lite mallig så här i det offentliga .
Det är redan klart nu att så fort jag får läge så byter jag till en flong ny rx1:a , sambon vet inte om det man får "bearbeta lite" till nästa vinter .
Mvh.