ska jag byta? SNABBA SVAR

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
har en kawasaki kx 125 -03 som jag har på g att byta mot en racing 440 med 600 motor -01, killen vill ha 5 mellan. de låter ju så klart som ett självklart byte, men den är finskreggad. han säger att de bara kostar 1300 kr och är bara att bestigiga den för att regga den i sverige. är de värkligen så lätt?
finns de nån hemsida i finland man kan kolla om den är stulen? ja tror inte att den är stulen men de är väll lika bra att kolla upp.
 

eliazon

Medlem
24 jan 2007
12
0
1
När man ska importera från Finland så är det lättare om skotern är årsmodell 03 eller nyare då är det bara att betala drygt 1000kr och allt är klart. Är skotern äldre så måste man göra massa tester som kostare pengar :p
 
R

Robin

-01 är gränsen inte -03!!
Jag hade bytt om skotern ser ut att vara i bra skick.
//Robin
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
skotern är i jävligt bra skick=) har bara de problemet att min mamma är trög och förstår sig inte på affärer och vägrar skjutsa mig till haparanda och pappa är i norge just nu =/
 
R

Robin

skotern är i jävligt bra skick=) har bara de problemet att min mamma är trög och förstår sig inte på affärer och vägrar skjutsa mig till haparanda och pappa är i norge just nu =/
är det långt från vart du bor?
Ta crossen och kör dit samt skoter tillbak ;)