Fly minibend+höjare!

hehe

Aktiv medlem
5 nov 2006
62
0
6
norrbotten
Någon som vet vars ifrån man kan köpa ?
Har kollat några men det är slut överallt.


.
 
Senast redigerad av en moderator:

147

Välkänd medlem
3 feb 2006
312
0
16
KLX
eller så beställer du från usa mycket billigare. jag beställde därifrån och jag tror ett styre kostade 500 ett fly aero
 

hehe

Aktiv medlem
5 nov 2006
62
0
6
norrbotten
eller så beställer du från usa mycket billigare. jag beställde därifrån och jag tror ett styre kostade 500 ett fly aero
Beställde du från BTOSPORTS.com ? Vad kostade frakten+moms+tull? Tänkte att man kanske kan få dom att skicka som gåva för att slippa extra kostnader. Kan även få det hemskickat från en privatperson, men fråga är om man tjänar något på det, undrar hur dom gör i tullen när dom sätter värdet på moms o tull.. man ska kanske ta och skicka styret utan original förpackning bara inslaget i tidningspapper ..vad gör dom då?
 

147

Välkänd medlem
3 feb 2006
312
0
16
KLX
jag tror de hamnade på 800 innan jag hade det hemma men då köpte jag med en kompis så de var 2 styren moms tull och frakt för 1600 nåt. och jag tror de va därifrån minns inte riktigt kan fråga kompisen om han minns. tror man kunde ringa ett nummer så fick man det tullfritt men de såg jag inte förän jag hade fått hem det
 

hehe

Aktiv medlem
5 nov 2006
62
0
6
norrbotten
jag tror de hamnade på 800 innan jag hade det hemma men då köpte jag med en kompis så de var 2 styren moms tull och frakt för 1600 nåt. och jag tror de va därifrån minns inte riktigt kan fråga kompisen om han minns. tror man kunde ringa ett nummer så fick man det tullfritt men de såg jag inte förän jag hade fått hem det

okej, tror jag låter en kompis ta hem det i resväskan ist, då kostar det ca 500 kr + frakten inom usa.