Var där i helgen, faktiskt helt OK före, ca 20-25 cm löst ovanpå lite mjukare skare skulle tippa ca 50-60 cm under ungefär.Är det körbart i eller just ovanför arvidsjaur nu?
Att det inte är puder vet jag men går det köra överhuvudtaget utan att bränna slides och utan varmgång?
Åk till funäsfjällen MYCKET snö kanonväderNågon som varit i Gördalen på sistonde? funderar på att sticka dit näst nästa helg. antar att det är hårt före men måste iaf vara åkbart? stod på nätet att det va över metern snö i alla fall.
Äre nån snö i åre ? äre nå kul åkning där ?Jag ska till området runt Åre i helgen och undrar över snöläget där. Någon som vet?
Nja, det ligger kanske någon dm kvar. Men det är väldigt dåligt, åk till Åkersjön istället.Jag ska till området runt Åre i helgen och undrar över snöläget där. Någon som vet?
Hård skare med ca 2-3 dm löst ovanpå kanske lite mer på sina ställen, ovanför trädgränsen kan man hitta bra med lössnö på sina ställen men se upp för laviner. Går absolut att hitta hyffsad körning, sildut osv. Kom hem idag har varit sen lör, kanonväder vilket förhöjde ytterligare.vuoggatjålme med omnejd någon ?
Hej Grönholm det går kanonbra att köra i Messlingen tror säkerligen likadant vid Orren.Någon som vet hur det är runt messlingen och orren? Här i Vemdalen går det inte åka
Tjena! vart bor du i Messlingen ?Är i messlingen nu och det är inga problem att åka, lite hårt för att lössnö surfning dock.