måste rätta mig själv, var ut och mäta nyss och 3dm har det kommit och toksnöar änsamma här, inte mätt men är nästan över stövelskaften så inte långt från 20 cm inatt/idag
måste rätta mig själv, var ut och mäta nyss och 3dm har det kommit och toksnöar änsamma här, inte mätt men är nästan över stövelskaften så inte långt från 20 cm inatt/idag
Inga Bilder = du luras :-DVet inte hur många gånger man fått skotta sen igår! Snö upp till naveln när jag skottade uppe på taket och jag är 190cm :nuts:
Du lär väll vara så fet så naveln hänger ner på knänaVet inte hur många gånger man fått skotta sen igår! Snö upp till naveln när jag skottade uppe på taket och jag är 190cm :nuts:
Haha ja om det vore så så skulle jag nog kört yamma istället!Du lär väll vara så fet så naveln hänger ner på knäna
Sjukt nöjd att jag har ledigvecka från f21!Skulle vara kul och veta hur många tusen kubik man knuffat runt på f21 inatt. Och skotersugen blir man men lite sömn före får det bli.
SNÖSLUNGA! Det är bra att ha.aldrig blir man nöjd, men nu får fan sluta snöa!! Ork it skotta mer!
Vuogga har haft varmare temperaturer och pendlar mellan minus och plus och nederbörd senaste dagarna, nu toksnöar det dock däruppe så den kan hinna bygga tillbaka en del snö som töade.Är föret helförstört överallt ifjällen nu eller? tänkte på vuoggatjålme, kvikkjokk/årrenjarka, eller är det Riksgränsen som gäller om man ska ha lössnö? Vi ska nånstans och köra nästa vecka, har mellan 70-80 mil till alla dom ställen så där det är före dit far vi.