har ca 40cm is här vid kusten, har dock inte varit utanför skärgården. Gissar på att det inte är nån is där ens.Om nu inte kung Bore bestämmer sig för att visa var skåpet ska stå,så är nog den här säsongen körd här vid kusten.
Ingen havsis,2dm snö efter leden och plusgrader på ingång. Vissa saker var bättre för!.
Bor runt 6km från Ö-vik och det är patetiskt lite snö här nära kusten. Kört en gång längs leden en bit och jag skulle inte tycka det var värt att åka från Stockholm för att köra här iaf.Som nybliven stockholmare hade jag hoppats att man kunde ta en resa norrut och få köra av sig...men som jag tolkar denna tråd finns det varken lössnö eller åkbara leder efter norrlanadskusten, typ Härnösand, Sundsvall, Övik ?
Ja, idag har det tagit ordentligt på snötäcket här.+7 i Skellefteå, såå tragiskt.... ska tydligen vara varmast i Sverige...
Mot sitt slut?? Ni kör väl till midsommar där uppe i Afrika! :suspicious:Idag var första riktiga "fin"dagen i Kirunafjällen. Givetvis satt man fast på jobbet :eviltongue: Lagom till man kommer hem så är det sodom & gomorra igen. Blåser så inni h-te. Vind prognos på YR Liten storm 00:00-06:00 sedan 8M/S 13M/S 16M/S. Fy f-an i h-te konstant storm är vad som erbjuds. Börjar få lätt panik då min säsong går mot sitt slut & jag har knappt kommit iväg :wacko:
Men va trist, vi har bokat stuga v.7 i gauto, man får ta sig en funderare, börjar det inte kräksnö inom kort så är det ju ingen ide kan lika gärna vänta på vårkörningen....Jäckvik, vuoggatjålme är jävlat stenhårt. Är där nu.