Lägg ner forumet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Glenning

Medlem
1 jan 2000
26
0
1
99% av er som skriver på forumet är under 15 år För att tidningen ska få en seriös bild av verkligheten så krävs det fakta från folk som har egna upplevelser inte spekulationer på va farsans skoter kan o inte kan göra.Vissa av er som regelbundet svarar på inlägg har ju svar som inte är av denna jord.Har själv jobbat med Polaris aktivt i ca 25år så snälla har ni inget vettugt att säga så håll i gen truten...........................................
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
99% av er som skriver på forumet är under 15 år
För att tidningen ska få en seriös bild av verkligheten så krävs det fakta från folk som har egna upplevelser inte spekulationer på va farsans skoter kan o inte kan göra.
Vissa av er som regelbundet svarar på inlägg har ju svar som inte är av denna jord.
Har själv jobbat med Polaris aktivt i ca 25 år så snälla har ni inget vettigt att säga så håll i gen truten..............
:) Läs nedanstående tråd och skriv sedan dina åsikter/funderingar i den

http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=12173
 

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
Hej Glenning! Att lägga ner forumet känns lite väl drastiskt tycker jag, hoppas hellre att du vill vara aktiv här bland oss och genom din erfarenhet bidra till ett seriösare forum!
Om du är den jag tror du är så är jag skyldig dig ett tack för alla tips ang. diverse gamla Polarisar man pillat med under årens lopp ;)
Tråden är låst, vidare diskussion i ämnet tas i tråden som 2stroke länkar till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.