Jag har hört att utan hämmarna ska skotern bli mer lättstyrd, dämparna ska jobba bättre och den ska bli lite mer lätt körd så iom att jag målade lite på armarna idag plockade jag även bort hämmarna på min F5a -03 för jag såg även att ett fäste hade spruckit lite. Hinner inte testa skotern förens på lördag så tillsdess vill jag att ni som VET skriver vad ni tycker/har upplevt om att ta bort dom. Gärna om ni själva har någon liknande modell
Såg att de fanns en tråd om det här redan men jag ville vara lite mer specifik, hoppas det inte stör er för mycket
Edit: Kan passa på att fråga om det är någon som vet hur mycket extra man kan höjja styret på 03ornas F5a utan att behöva förlänga några kablar för de orkar jag fan inte... en kompis sa att 2" exrta borde gå, jag har original så någon som vet hur mkt extra jag kan lägga på?
Såg att de fanns en tråd om det här redan men jag ville vara lite mer specifik, hoppas det inte stör er för mycket
Edit: Kan passa på att fråga om det är någon som vet hur mycket extra man kan höjja styret på 03ornas F5a utan att behöva förlänga några kablar för de orkar jag fan inte... en kompis sa att 2" exrta borde gå, jag har original så någon som vet hur mkt extra jag kan lägga på?