Ja , lite som "att jag slår min fru är min ensak"..Man tror fan inte det är sant.
Ja , lite som "att jag slår min fru är min ensak"..Man tror fan inte det är sant.
Man kan nog med stor säkerhet påstå att denna widell1111 har nog redan ett antal hjärnceller bortaMan tror fan inte det är sant.
glenne/widell, bor det möjligen en liten kille i er by som är jätte duktig på att spela banjo eller är det rent av någon av er :ciao:
Att många tycker att det är okay att köra efter man har druckit.så vad är problemet?
Att många tycker att det är okay att köra efter man har druckit.
Att flera använder eftermarknadsslutburkar som låter skräp(väldigt högt) och stör onödigt.
Att flera kör på områden där skoter är totalförbjudet.
Det du beskriver att du gör är enligt mig inget problem, men långt ifrån alla kör som dig.
Varför många bryr sig, är väl för att man inte vill att ett fåtal otänksamma skoterförare ska lyckas förstöra ytterliggare för dom som vill kunna åka snöskoter lagligt.joo men en del verkar bli kinkiga på mig för att jag skrev att jag tycker en del bryr sig för mkt.. men bara för att jag tycker så, så är det ju ingenting som säger att jag kör som en idiot och stör osv osv för det
Klockren kommentar! Deras föräldrar har kanske grisfarm också?glenne/widell, bor det möjligen en liten kille i er by som är jätte duktig på att spela banjo eller är det rent av någon av er :ciao:
jag förstår inte varför folk blir så kinkiga... jag tar hänsyn till andra.. jag kör så lungt som möjligt om man skulle råka behöva köra på vägen en kortare sträcka eller liknande, jag kör INTE på elljusspår, jag kör väldigt sällan skoter på nätterna, kör jag hårt så är det inte mitt lband massa hus osv osv... sen händer det att man är utanför leden och leker ibland.. men det gör nog näst intill alla! så vad är problemet?
har du någon aning vad du skriver? jag hoppas verkligen dom tar dig och widell.tycker det är lite dumt att klaga på buskörning osv... syftar inte på er, men dom som klagar i tidningar osv... ligger jag och sover och vaknar av en skoter som kör som en dåre på läggdan bakom mig så tycker jag bara att det är kul att folk åker skoter dygnet runt ... sen kan jag inte klaga heller för den delen för jag kör inte så lungt själv heller
sen tycker jag att det är ju bättre att folk är ute och åker skoter oavsett tid på dygnet osv än att som ska supa sig redlös och leva rövare på stan, knarka eller vara ute och själa, men tyvärr så tänker nog inte dom som klagar så
har du någon aning vad du skriver? jag hoppas verkligen dom tar dig och widell.
hade jag varit forumpolis här så hade jag bannat er för alltid. såna idioter behöver vi inte här utan vi kan istället göra av med dom..
det är INTE okej med alkohol/droger med samband motordrivna fordon.
har du någon aning vad du skriver? jag hoppas verkligen dom tar dig och widell.
hade jag varit forumpolis här så hade jag bannat er för alltid. såna idioter behöver vi inte här utan vi kan istället göra av med dom..
det är INTE okej med alkohol/droger med samband motordrivna fordon.