Forumrosor mm

ssnd

Aktiv medlem
26 dec 2005
90
0
6
50
Älvsbyn
Tack !

:) Hej !

Jag vill bara tacka för ett suveränt forum !!!

Tack vare er som tar sig tid att svara och hjälpa till, så har jag sparat in en hel del pengar på att kunna fixa grejjer själv !!!

Tack !
 
Senast redigerad av en moderator:

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Kul !

:) Roligt att höra även lite ROS ibland, och inte bara RIS ! :)


Tänkvärda ord ! :
* Ett Forum är vad användarna gör det till !
* Om tex användarna av Forumet slarvar med : tydliga topics, svordomar, märkespåhopp, nonchalans, respekt för andras åsikter, inte svarar på andras frågor trots att man sitter inne med svaret, osv osv osv
så blir det inget trevligt och bra Forum som användarna tycker det är värt att komma tillbaka till = Då dör Forumet automatiskt :( :(

Alltså, tycker ni om detta Forum så vårda det och försök hela tiden att utveckla det --> Det är ni användare som utvecklar det till något BRA eller Dåligt !
Valet är erat.......

// 2stroke





.
 
Last edited:

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Bra Forum

Måste också säga som ssnd, mycket bra forum :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Sv: Tack !

Ja, håller med dom föregående talarna! ;)

Riktigt bra forum! :D
 

frollan

Välkänd medlem
23 jan 2006
320
1
16
Grängesberg
Inget slår Skoterleden

Jag har varit medlem på flera olika skotersidor,
men inget slår skoterleden.net !
denna sida är fantastisk och alla hjälper varandra skit bra.
Så nu håller jag mig bara till Skoterleden !!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Vi suger åt oss !

Jag har sammanfogat och rensat i lite inlägg ovanför !

Som sagt så är det jävligt kul att höra lite beröm av er, för oss som driver denna sida !

:) :) :) :)
 

Matsa741

Semi PRO sledder
28 dec 2006
48
0
0
Kiruna
Sv: TACK , Forum Rosor

Måste säga att jag haft många fördelar av att tillbringa lite tid här.
Man snappar alltid upp något eller kan alltid hjälpa någon.
Själv har jag sparat både tid och pengar och sammtidigt lärt mig en del.
+++++ för att man inte blir idiotförklarad för att man inte kan allt!:)
 

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.612
11
38
33
Lugnvik
Sv: TACK , Forum Rosor

Håller med, Håller med riktigt bra forum man får alltid hjälp om man har problem o sen är dom flesta seriösa och svara på vad man frågar efter, tummen upp för detta forum:)
 

Fallan

Välkänd medlem
23 okt 2006
264
0
16
www.freewebs.com
Sv: TACK , Forum Rosor

Man kanske ska känna sig lite skamsen som inte sagt nått förut.. Men som tidigare sagt så är detta det seriösaste skoterforumet jag besökt då det inte är mkt tjafs när någon ber om hjälp och man får ofta hjälp hur uttjatat ämnet än är..
Tummen upp för moderatorer och medlemmar..
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Sv: TACK , Forum Rosor

Mycker bra forum.

Tack till er alla.

MVH B
 

davidgoden

Välkänd medlem
1 nov 2006
160
0
6
Östersund
Sv: TACK , Forum Rosor

Tycker det är kanon, får lite hjälp men kanske används för lite..
Alltså, lite för få användare. :)
Fler aktiva sökes!!
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Sv: TACK , Forum Rosor

Som sagt ett mycket bra forum men som nån skrev tidigare i tråden så behövs det mer medlemar i alla åldrar, ju fler vi är som skriver i forumet så kan fler få hjälp med olika problem och man ska inte dra sej för att fråga om en sak bara för att det har varit uppe förut och att man inte hittar just denna tråd som frågan gäller, det finns oftast nån som kommer ihåg vart det ämnet beskrevs någonstans som kan hänvisa dit sen tycker jag att antal inlägg lr ämnen en person har gjort visar hur pass engagerad man är till en viss grad.
En sak till är ju att om nån tok skriver en massa svar på en och samma dag kan ju inebära ett denna inte haft tillgång till forumet på ett tag så det får man ju acceptera och till sist gör så moderatorerna ett ruskigt bra jobb med att hålla ordning på pryttlarna.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Sv: TACK , Forum Rosor

1. Som sagt ett mycket bra forum men som nån skrev tidigare i tråden så behövs det mer medlemar i alla åldrar.
2. Ju fler vi är som skriver i forumet så kan fler få hjälp med olika problem och man ska inte dra sej för att fråga om en sak bara för att det har varit uppe förut och att man inte hittar just denna tråd som frågan gäller.
3. Det finns oftast nån som kommer ihåg vart det ämnet beskrevs någonstans som kan hänvisa dit.
4. Sen tycker jag att antal inlägg lr ämnen en person har gjort visar hur pass engagerad man är till en viss grad.
5. En sak till är ju att om nån tok skriver en massa svar på en och samma dag kan ju inebära ett denna inte haft tillgång till forumet på ett tag så det får man ju acceptera.
6. Till sist så gör moderatorerna ett ruskigt bra jobb med att hålla ordning på pryttlarna.
Läs denna länk och begrunda det som står där :
* http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=12173


1. Precis ! , Det Forumet behöver är inte fler medlemmar ( just nu 7400 st. :eek: ) utan vad som behövs är att fler medlemmar svarar på frågorna som ställs och att man gör det på ett någolunda seriöst sätt.

2. Ganska självklart ! , men alltför få använder sig av sök funktionen !

3. Naturligt på ett Forum är att vet man något så svarar man, det är också det som håller ett Forum Levande !

4. Jag håller inte med, det finns ett visst antal personer här på Forumet som verkligen jagar svar i tron att det leder till en påse Lördagsgodis eller liknande !
Vad jag vill åt är att få bort så mycket som möjligt av de oseriösa/onödiga inläggen !

5. Inget konstigt i detta. Jag vet då ingen som reagerat på detta heller !

6. TACK ! :)


Låt oss jobba mot att göra Skoterleden till en riktig Kunskapsbank där medlemmarna trivs, istället för att diskutera vem som har störst eller längst sån eller sån.... :rolleyes:




.
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
Sv: TACK, Forumrosor

ett riktigt schysst forum har vi hära låt oss säga till dom andra forumen släng er i vägen här kommer skoterleden.net :p