Menade som rotax447 sa.direkt dumt är det väl inte då det ger fler möjlighet att kunna testa olika maskiner
om man skulle vara i bytesfunderingar mm.
jodå jag förstod vad du menade men en del kanske inte kan åka iväg till kalix eller tvärtom,iofs synd att det är samma dag.Menade som rotax447 sa.
Alla märken + kalix skoterklubb kommer vara där på lördag.
vi har annonserat endast i reklamjournalen pga det blir för dyrt att annonsera i dagstidningarna då klubbkassan inte är så stor, Nu får vi hoppas att det kommer mycket folk och passa på och lös medlemmskap i klubben om ni inte har gjort det redan.Så ALLA ,stora som små är välkommna å testa skotrar å nytt för i år så kommer importlagret å visar barnskotrar å fyrhjulingar "om jag minns rätt" så nu har även dom minsta nått att testa.Bara vädret nu är med oss....... Kolla även våran hemsida http://savastskoterklubb.ath.cx/Tyvärr har jag inte sett alltför många annonser på evenemanget i Boden. Vet inte om de missat det?
Tråkigt om det blir lite folk när de bjuder till.
Exakt det hade Kalixmaskiner + Kalix snöskoter & MC idag under kalixbron.förr så brukade ju handlarna ordna en testkörning av div modeller av utbudet men det är ju som sagt mer sällsynt idag.
Giller inte det alls , verkar bara va privata som hyr ut osv.Så jäkla dåligt bara att Ski-Doo inte var där, i år igen...
"Årets nyhet" inom skoter...men ingen får prova..
En stor eloge till de företag som ställt upp med maskiner, samt sävast skoterklubb!
Nu förstår jag inte vad du menar, eller om du alls var där ??Giller inte det alls , verkar bara va privata som hyr ut osv.
Jag förstår inte heller vad du menarGiller inte det alls , verkar bara va privata som hyr ut osv.
Du skulle ha kommit till kalix samma dag, där hade du fått provköra nya skidoon.Så jäkla dåligt bara att Ski-Doo inte var där, i år igen...
"Årets nyhet" inom skoter...men ingen får prova..
En stor eloge till de företag som ställt upp med maskiner, samt sävast skoterklubb!
Ja, det skulle jag nog ha gjort istället.Du skulle ha kommit till kalix samma dag, där hade du fått provköra nya skidoon.
Det var samma skotrar som var i Kalix på lördagen.Dom var till Ökx och visa upp skotrarna i söndags också