Pirat förgasarfläns?

axelvonlinnet

Aktiv medlem
10 jul 2007
66
0
6
Tjenare, någon som vet något ställe som säljer pirat förgasarflänsar? Känns tungt att punga ut 2k för ett par gummi skit saker :p
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Sv: Förgasarfläns?

Många brukar köpa boysen reeds. Då får du bättre läppar och förgasarfläns i ett.

Det blir lite dyrare men det kan kanske vara värt det..
 

axelvonlinnet

Aktiv medlem
10 jul 2007
66
0
6
Sv: Förgasarfläns?

Nu vet jag inte exakt att det är hål i dom men den är hög som satan på tomgången när den är nystartad. Ska ta startgas och kolla idag om det är hål i dom. Men sen tror jag rinab hade pirat flänsar. Men får väll göra en provisorisk lagning ihelgen med vulktejp om det skulle vara hål i dom
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Sv: Förgasarfläns?

Nu vet jag inte exakt att det är hål i dom men den är hög som satan på tomgången när den är nystartad. Ska ta startgas och kolla idag om det är hål i dom. Men sen tror jag rinab hade pirat flänsar. Men får väll göra en provisorisk lagning ihelgen med vulktejp om det skulle vara hål i dom
Ta lim bara?

Själv brukar jag köra med tjära från takpapp. Rinner nästan som vatten då det är smält, men sen när den hårdnat är den nästan hård som sten.
 

axelvonlinnet

Aktiv medlem
10 jul 2007
66
0
6
Sv: Förgasarfläns?

Ta lim bara?

Själv brukar jag köra med tjära från takpapp. Rinner nästan som vatten då det är smält, men sen när den hårdnat är den nästan hård som sten.
Jamen vulktejp bör väll funka lika bra? Eller vad för sorts lim bör jag använda?