"skidoo:s rotax Serie 3 motor har problem mellan 2000-2004"
Stämmer det, eller är det bara en myt.
Så man köper då heldre en 99:a?? :hmmmm:
Nog drar den res, men kanske inte på plan mark, om de inte är skare eller nått så de är bra fäste. Men om man far över en liten driva eller en "knix" så nog ställde den sig rätt uppokej. tack ska du ha
hur var den annars och köra, guppig efter led? tog sig bra i djupsnön? fick man några fina res?
kan man hoppa i små små hopp eller går chassit av då?
OkejNog drar den res, men kanske inte på plan mark, om de inte är skare eller nått så de är bra fäste. Men om man far över en liten driva eller en "knix" så nog ställde den sig rätt upp
Och hoppa har då jag gjort ganska så mycket, är väll kanske inte allt för bra att landa på stenhårda underlag om man hoppar lite högre. Men nog har jag hoppat över nåra vägar och så och de har gått kanon.
Sen så är den ju smal mellan skidorna, så den är smidig där de är lite trängre, och den är grymt lätt att burka runt och så.
Och jag tyckte den tar sig riktigt bra faktiskt, jag var och körde i fjällen och då var den en kompis som hade en rmk 700 -04 eller nått sånt och jag följde då efter överallt där han tog sig!
Har inte någon kunnskap om det men jag skulle kunna tänka mig att 365 är mycket stötigare på leden men inte så mycket bättre i lössnö för svenska förhållanden. Jag skulle kunna tänka mig att 345 är optimal för svenska förhållanden..lånar tråden lite granna, sitter själv och undrar över summit 700, och undrar när den gick från 345cm matta till 365cm matta, och hur pass stor skillnad det är rent körmässigt?
//Dennis