jo, men den går ju fortfarande att beställa.Är inte den slutsåld i sverige eller?
Har inte kört någon men var den o xtx:en jag valde i mellan men polarisen är säkert en utmärkt skoter men se upp med stötdämparna fram, träffade en kille på en assault förra helgen och hans dämpare höll i 4km.
Kan ju ha vart nått fel på dämparna ^^hur körde inte han då?
måste ju kört sönder skiten på så kort tid, en lång maskin ska man ju inte hoppa crossbana me precis de e ju pudre som man ska köra i
Hur han hade kört vet jag inte men läs nya snowrider så finns det en förklaring till varför de är känsliga.hur körde inte han då?
måste ju kört sönder skiten på så kort tid, en lång maskin ska man ju inte hoppa crossbana me precis de e ju pudre som man ska köra i
Aså assaulten är ju byggd för både hopp och klättring.. en "allround"skoterKan ju ha vart nått fel på dämparna ^^
Jag har hunnit med 9mil på Assaulten nu. Jag är grymt nöjd än så länge. Otroligt grepp i mattan på alla underlag. Har kört på crossbana, lössnö och piskat led och dämparna har inte svikit mig en gång. Den drar rätt mycke soppa någonstans mellan 3-4liter. Kanske att det blir bättre när den börjar bli inkörd, vi får se. Annars en fantastisk allround maskin.Har funderingar på en assault, nån som köpt en som kan säga bränsleförbrukning mm?