Polaris grejjer från USA?

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
Använder alltid paypal!! skulle aldrig lämna ut mitt kort nummer till okänd sida
joo jag har paypal men nu är det ju så att swedbank har spärrat så man inte kan betala med paypal genom att man måste använda deras säkra metod e-kort o det funkar inte på paypal :( nån som provat föra över pengar till paypal? tänkte det går ju göra det borde ju gå o betala från kontot man har på paypal om man för över från sitt konto till paypal o sen vidare till dom som man ska betala? nån som provat det?

TheeDude

Aktiv medlem
17 okt 2010
78
3
8
Boden
joo jag har paypal men nu är det ju så att swedbank har spärrat så man inte kan betala med paypal genom att man måste använda deras säkra metod e-kort o det funkar inte på paypal :( nån som provat föra över pengar till paypal? tänkte det går ju göra det borde ju gå o betala från kontot man har på paypal om man för över från sitt konto till paypal o sen vidare till dom som man ska betala? nån som provat det?
Det där stämmer inte, jag har swedbank och använder mitt kort ganska ofta med paypal, däremot måste du ansluta ditt visa/kreditkort till en tjänt som heter Verified by Visa.

Mer om det här: http://www.swedbank.se/privat/kort-och-betalningar/kort/saker-handel-med-kort/handla-sakrare-pa-internet/index.htm

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Måste bara fråga vem ni som beställt från www.ronniesmailorder.com tycker om fraktpriset dom har?

Skulle beställa ett drev och fick först en smärre chock när det stod att dom ville ha 108$ för frakten, mailade och frågade och fick ner priset till 38$
Enligt mig är det sanslöst dyr frakt!

TheeDude

Aktiv medlem
17 okt 2010
78
3
8
Boden
Måste bara fråga vem ni som beställt från www.ronniesmailorder.com tycker om fraktpriset dom har?

Skulle beställa ett drev och fick först en smärre chock när det stod att dom ville ha 108$ för frakten, mailade och frågade och fick ner priset till 38$
Enligt mig är det sanslöst dyr frakt!
Håller med!
Jag skulle beställa ett verktygskit till min Switchback, för det är borta.
Frakten skulle bli $98 till Sverige.
Inte riktigt så billigt.