Hur ser det ut i ditt garage inför vintern -08/09?

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Tänkte bara om ni vela lägga upp lite bilder på projekt inför vintern? :) Så här ser det iaf ut i mitt garage inför vintern.

Kompisen har tagit hit sin ski-doo efter att han har riktat den efter en smäll förra vintern. Nu är det dags att sätta ihop den.
Och jag häller på att sätta i en vattentemp mätare i min edge x.

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
den dära 95ans storm hade du inte lust att skänka åt mig? :ciao: eller motorn iaf :rolleyes:
Haha det är min svågers men jag tor inte han vill skänka den. Btw orka kunna se vilken modell och årsmodell på den där bilden :p

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Haha det är min svågers men jag tor inte han vill skänka den. Btw orka kunna se vilken modell och årsmodell på den där bilden :p

ja det är ju som ganska lätt med mitt va man nu ska kalla det, öga för tripplar :p

och kanske för att jag har haft just en sådan där skoter, tillåmed årsmodellen rätt. Satan saknar inte en skoter mer än vad jag saknar Doris (som jag döpte henne till xD )

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Ja ska ner till mitt garage senare idag, ska fixa nå bilder då!!

Edit: Hittade nå bilder på datorn från förra veckan!!

Gummans skoter, Formula 500 -97

Min skoter, Renegade 800 -05

Gummans igen.

Står och väntar på snön!!!

Last edited:

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
ja det är ju som ganska lätt med mitt va man nu ska kalla det, öga för tripplar :p

och kanske för att jag har haft just en sådan där skoter, tillåmed årsmodellen rätt. Satan saknar inte en skoter mer än vad jag saknar Doris (som jag döpte henne till xD )
Haha ja då kanske det inte är så svårt att känna igen. :p

In med lite bilder :)

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Hehe, just nu i natt har de varit partaj satan *****r... just packat ihop baren och sagt god natt till alla gäster.
Vad som i maskin parken gömmer sig på 320m2... Kolla mina projekt trådar. Sen är de två V12or i gömmorna...
En gigantisk gammal dieselmotor och en redig verktygspark.
Inför vintern 09/10 skall en Dyno finnas för bandfordon, MC och Bil...

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Så här ser det ut just nu.

Då vi körde ner den ena Cadillacen på farsans jobb så passade vi på att köra in skotrarna i garaget. Vi ska bla montera snögaller på pappas EXT 580.

Jag har monterat mina nya handtagsskydd.

Last edited: